وقتی مرسدس بهتر از این نمیشود!
در بخش پیشرانه جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.
عصر ایران: این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می شود.
در بخش پیشرانه جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی ۶۰۳ اسب بخار خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید ۸۰۵ اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی ۱۰۴۷ نیوتن متر را نشان می دهد.
شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر طی ۲.۷ ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می شود.
انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶.۱ کیلووات ساعت تامین می شود اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه ۲۰ اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می تواند آن را به ۲۱ اینچی ارتقا دهد.
فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.
در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتورهای ۱۶.۵ اینچی و کالیپر ۶ پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور ۱۵ اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.
نظر کاربران
و ما همچنان پراید... همچنان حسرت
آلمان ماشین تولیدمیکندومازباله وارابه مرگ تولید میکنیم
چقدر شبیه اطلس خودمونه
شاید یک روز ما هم آشغال تولید نکنیم با قیمت طلا به مردم بفروشیم
یک پراید ۸۲ دارم .صفر تا صدو تو دو دقیقه وچند ثانیه طی میکنه. پیشرانه ۱۳۵۰ سی سی داره که ۵۵ اسب بخار یا ۷۰ خر بی بخار نیرو توليد میکنه.امکانات پیشرفته شامل استارت ودینام وسرسیلندر ویک باطري صبا باطری داره .ترمز جلو دیسکی وعقب کاسه ای .شرکت سازنده سایپا این خودرو را اوج صنعت خودرو سازی دنیا لقب داده.