۹۹۴۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

باشگاه هواداران تیم های ملی در برج میلاد

باشگاه هواداران تیمهای ملی ایران روز شنبه در محل برج میلاد و با اجرای مراسم ساعت زمین(خاموشی ۶۰دقیقه ای برج میلاد) با حضور جمعی از مسئولان،ورزشکاران و هنرمندان افتتاح خواهد شد.

خبرآنلاین: باشگاه هواداران تیمهای ملی ایران روز شنبه در محل برج میلاد و با اجرای مراسم ساعت زمین(خاموشی ۶۰دقیقه ای برج میلاد) با حضور جمعی از مسئولان،ورزشکاران و هنرمندان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سخنگوی باشگاه هواداران، این مجموعه به منظور بهره مندی مناسب از فرصت حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برای تقویت «وحدت، مشارکت وهمبستگی مردمی»، استحکام بخشیدن به «هویت و تعلق ملی»،افزایش « شور و نشاط عمومی » و همچنین حمایت از تمامی تیمهای ملی ایران در تمامی رشته های ورزشی ، هنری , علمی و فرهنگی تشکیل شده است. ‌

این برنامه با مشارکت و همکاری مرکز توسعه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای عالی ورزش، شورای عالی جوانان، شورایعالی فضای مجازی، مجلس شورای اسلامی، سازمان دانش‏آموزی کشور و دانشگاه های برتر کشور ،‌ هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان، مسؤلین، پیشکسوتان و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و خانواده ها راه اندازی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج