۸۸۲۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آتیلا حرف های دیروزش را تکذیب کرد!

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: دریافت سه گل از پرسپولیس در دربی ۷۴ برای جذابیت دادن به این دیدارها را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری فارس: آتیلا حجازی در مورد صحبت‌هایی که روز گذشته از او در سایت ناصر حجازی منتشر شده و طی آن اعلام کرده استقلال در دربی ۷۴ در ده دقیقه پایانی سه گل از پرسپولیس دریافت کرده تا جذابیت این بازی حفظ شود خاطرنشان کرد: واقعا برایم جالب بود که دوستانم روز گذشته تماس می‌گرفتند و می‌گفتند این چه حرفی است که من بیان کردم.

وی افزود: کدام فرد عاقلی می تواند این مسئله را قبول کند که یک تیم سه گل دریافت کند به خاطر اینکه یک مسابقه جذاب شود. حتی یک فرد بی‌سواد نیز چنین صحبتی نمی‌کند. هیچوقت چنین حرفی را بیان نکردم و نگفتم ما به پرسپولیس باختیم تا مردم از دربی دل‌زده نشوند یا نگارش این مطلب اشتباه بوده یا آنها چیزی را اشتباه متوجه شدند اما هیچ موقع چنین حرفی نمی‌زنم و این مسئله را به طور قطعی تکذیب می‌کنم. در دربی یک تیم چهار مسابقه می‌برد و در دو‌سه بازی هم شکست می‌خورد. اینها از قشنگی فوتبال است.

مربی مس کرمان در مورد اینکه چرا دربی‌های اخیر زیبا نبوده است تاکید کرد:اینکه می‌گویند بازیکنان دو تیم استرس دارند از پایه و اساس غلط است. بازیکنی که هفتاد، هشتاد بازی ملی دارد چطور می تواند استرس داشته باشد. بازیکنانی که نتوانند در دربی مقابل ۷۰ هزار تماشاگر بازی کند چطور می‌تواند به مصاف آرژانتین در جام جهانی برود.

حجازی یادآور شد: به عقیده من کیفیت فوتبال ما همین است. ۹ بازی بد انجام می‌شود و در این میان یک مسابقه خوب از آب درمی‌آید. در کشورهایی که فوتبال پیشرفت کرده است این مسئله متفاوت است در آنجا ۹ بازی جذاب است و یک مسابقه خراب می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: استقلال به چیزی که می‌خواست در دربی رسید اگر این تیم خود را به آب و آتش می زد و آنوقت از پرسپولیس شکست می‌خورد فایده‌ای نداشت. باید قبول کنید که پرسپولیس از لحاظ نفری از استقلال بهتر بود و زور استقلال به حریف نمی‌رسید. استقلال به هدف خود در دربی دست پیدا کرد و با شیوه‌ای که ارائه داد توانست یک امتیاز کسب کند.

حجازی در پاسخ به اینکه چطور این صحبت‌ها از زبان او بیان شده است عنوان کرد: تعجب می‌کنم که این مصاحبه در سایت ناصر حجازی منتشر شده است. بعد از این اتفاق با آنها تماس گرفتم که اعلام کردند نگارش این مصاحبه اشتباه شده است. تمامی اهالی فوتبال من را می‌شناسند و می‌دانند در روحیه من اینچنین صحبت کردن وجود ندارد. هرکسی می داند که یک فرد عاقل چنین حرف‌هایی را بیان نمی‌کند.

مربی مس کرمان در پایان در مورد دیدار امروز این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی سختی در پیش داریم. سه مسابقه جاری ما مقابل تیم‌های مدعی لیگ برتر است و باید با تمام توان به دنبال کسب نتیجه باشیم.

در دربی ۷۴ پایتخت پرسپولیس در حالی که دو بر صفر از حریف خود عقب بود با به ثمر رساندن سه گل در دقایق پایانی به پیروزی رسید. آتیلا حجازی در آن مسابقه دستیار پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج