۸۱۹۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کي‌روش: نبايد به مسائل طنزآلود توجه کنيم

سرمربي تيم ملي گفت:.فکر مي کنم با برنامه ريزي صحيح بتوانيم راه حل خوبي را پيدا کنيم.

اوج نیوز: کارلوس کي روش پس از پايان جلسه اش با مسولان فدراسيون فوتبال عنوان کرد:جلسه طولاني درباره مسائل متعددي بود.ماحصل اين جلسه ساده بود.درباره سفر به برزيل و اردوها و بازي هايي که در راه حضور در جام جهاني خواهيم داشت صحبت شد که ماحصل جلسه را مي توانيد از سايت فدراسيون پيگيري کنيد.

وي درباره مهم ترين خبر اين نشست گفت:مطالب خاصي نبود که الان بگويم.صحبت درباره کاري بود که در ادامه داريم و کاري که بايد در آينده پيگيري کنيم.

سرمربي تيم ملي درباره اينکه آيا از اين جلسه راضي بود يا نه اظهار داشت:بله،جلسه خلي خوبي بود.درباره راهکارهاي پيش رو صحبت کرديم و اينکه بايد پله به پله کار را جلو ببريم.

وي درباره اينکه آيا موافق پايان زود هنگام ليگ برتر و برگزار نشدن جام حذفي هست يا نه گفت:اين يکي از مسائلي است که امروز صحبت کرديم و مسوليتش با فدراسيون است.بايد ببينيم راه حل مناسب در اين زمينه چه خواهد بود.

کي روش تاکيد کرد:چيزي که من متوجه شدم اين بود که ليگ مي تواند تا پايان سال بازي ها تمام شود که اين خوشحال کننده است.بايد ببينيم اين اتفاق مي افتد يا نه.

وي درباره نظرش پيرامون برگزاري جام حذفي يا عدم برگزاري اين بازي ها عنوان کرد: اين در اختيار فدراسيون فوتبال است.فکر مي کنم با برنامه ريزي صحيح بتوانيم راه حل خوبي را پيدا کنيم.نکته مهم اين است که همه بايد به اين مساله اهميت بدهند که امسال سال جام جهاني است و بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم خوبي را راهي اين مسابقات کنيم.

کي روش درباره برگزاري ليگ قهرمانان آسيا و بحث حضور ملي پوشان باشگاهها در اين مسابقات گفت:همانطور که گفتم اين مسائل در حوزه اختيارات فدراسيون و سازمان ليگ است.آنها در اين باره تصميم مي گيرند.

وي درباره اينکه امير قلعه نوعي خواستار برگزاري جلسه با او شده است اظهار داشت:من آمادگي اين جلسه را دارم.نه تنها با قلعه نوعي بلکه با ساير مربيان هم آماده هستم جلسه بگذارم.اول از همه چيز بايد نظر مسولان بالاتر را بدانيم و بعد تصميم بگيريم.در اول مصاحبه گفتم که جزييات اين جلسه را مي توانيد از سايت فدراسيون پيگير شويد.

کي روش درباره بحث بازي هاي دوستانه تيم ملي با روسيه و اسپانيا و رد اين بحث ها از سوي او گفت:چيزي که بايد بگويم اين است که متاسفم اين شايعات به وجود آمده است.الان بايد همه دست به دست هم بدهيم و به مسائل طنزآلود توجه نکنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج