۶۸۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرويز مظلومي: هوادارن انگيزه بازيكنان ما را چند برابر كردند

وليدعلي جوگير شده بود!

سرمربي تيم فوتبال استقلال معتقد است تيمش با اضافه شدن ديگر بازيكنان شكل جديدي به خود مي‌گيرد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال معتقد است تيمش با اضافه شدن ديگر بازيكنان شكل جديدي به خود مي‌گيرد.


پرويز مظلومي پس از نخستين برد تيمش در ليگ برتر با تبريك روز خبرنگار اظهار كرد: ما در بازي مقابل داماش دو نيمه كاملا متفاوت داشتيم. در نيمه نخست عملكردمان بسيار خوب بود و به غير از گلي كه زديم فرصتهاي ديگري براي گلزني داشتيم و حتي در محوطه هجده قدم حريف، صحنه مشكوكي بر روي فرهاد مجيدي به وجود آمد اما در نيمه دوم كل تيم ما كم آورد و عملكرد خوبي ارائه نكرد. به هر حال پس از بازي هفته قبل برابر سپاهان، به دليل كمبود بازيكن تمرينات پرفشاري برگزار كرديم و همين مساله باعث شد كه در نيمه دوم كم بياوريم. به هر حال كسب سه امتياز مهم بود كه به آن رسيديم و من اين پيروزي را به هواداران تبريك مي‌گويم.

وي ادامه داد: ما با كمبود بازيكن به ويژه در خط مياني روبه‌رو بوديم كه به همين خاطر مجبور شديم از آندرانيك تيموريان با وجود مصدوميت استفاده كنيم كه او هم با غيرت خود بازي بسيار خوبي انجام داد. بايد از آندو تشكر كنم كه به ما كمك كرد. به هر حال همانطور كه گفتم به خاطر كمبود بازيكن با مشكل روبه‌رو شديم.

ضمن اينكه در آخرين دقايق متوجه شديم كه نمي‌توانيم از خسرو حيدري استفاده كنيم. اين در حالي بود كه حيدري در تركيب ثابت قرار داشت اما نتوانست براي ما بازي كند. فكر مي‌كنم هفته بعد تيم كامل‌تري در اختيار خواهيم داشت. من بايد به هواداران هم تبريك بگويم كه با حضور پرشورشان در ورزشگاه انگيزه بازيكنان ما را چند برابر كردند.

مظلومي درباره شرايط خسرو حيدري هم گفت: در هر صورت آقاي فتح‌الله‌زاده در حال مذاكره با سپاهاني‌ها هستند و اين طور كه گفته شده مشكل حيدري در اين يكي، دو روز حل خواهد شد.

وي درباره عملكرد مهدي رحمتي در اين بازي هم گفت: همانطور كه گفتم بازيكنان ما در نيمه دوم خسته شده بودند كه اين هم به تمرينات پرفشار هفته گذشته بر مي‌گردد. ما مجبور بوديم به خاطر كمبود بازيكن تمرينات پرفشاري انجام دهيم. به هر حال رحمتي هم جزوي از تيم ماست و مثل بقيه بازيكنان زحمت خودش را كشيد.

مظلومي درباره عملكرد وليد علي و بازي انتقاد آميز او گفت: اين اولين بازي وليد علي بود. او بازيكن خوبي است كه در تيم ملي كويت عملكرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشته است. فكر مي كنم او جو گير شده بود چراكه بعيد است تا به حال جلوي اين تعداد تماشاگر بازي كرده باشد.

وي درباره حضور ميلاد ميداوودي هم گفت: با وجود اينكه او هنوز به آمادگي نرسيده، بخاطر اينكه با شرايط رواني مسابقات آشنا شود به او بازي دادم. او بايد رفته رفته به وضعيت مسابقات نزديك شود.

مظلومي در پايان درباره قضاوت تيم داوري هم گفت: آنها تلاش شان را انجام دادند اما اعتقاد دارم كه در نيمه نخست بازيكن داماش، مجيدي را شارژ كرد. هفته قبل هم داور گل صد در صد ما را قبول نكرد اما در تلويزيون اصلا اين صحنه پخش نشد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

وليدعلي جوگير شده بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج