۶۲۸۳۵
۴ نظر
۵۰۲۲
۴ نظر
۵۰۲۲
پ

فتح‌الله‌زاده: وزارت براي حفظ نکونام کمک نکرد

مدير‌عامل باشگاه استقلال گفت: مربي تيم ملي چه‌کاره است که در مورد لباس استقلال نظر مي‌دهد و او بهتر است به کار فني خود برسد.

ورزش سه: مدير‌عامل باشگاه استقلال گفت: مربي تيم ملي چه‌کاره است که در مورد لباس استقلال نظر مي‌دهد و او بهتر است به کار فني خود برسد.

علي فتح‌الله‌زاده در خصوص جلسه اش با مهدي تاج و ‌کسر امتياز از استقلال و مسائل مختلف صحبت‌هاي زير را انجام داد:

* جلسه با تاج چطور بود؟

نشستي را به اتفاق رويانيان و مديرعامل شرکت ارائه‌کننده بليت الکترونيکي با تاج برگزار کرديم و رويانيان نيز حرف‌هاي به حقي را که از قبل هم انجام داده بود، مطرح کرد. با اين هزينه‌هاي زياد و سنگين بايد مباحثي مطرح مي‌شد و در مجموع کليات حرف‌هاي ما پذيرفته شد و قرار است نمايندگان ما و پرسپوليس جلسه‌اي را با هم برگزار کنيم تا به ايده‌اي مشترک برسيم.

* راهکار چه بود؟

من بارها گفته‌ام که استاديوم آزادي ۱۰۰ هزار نفر گنجايش دارد ولي دوستان مي‌گفتند که اين استاديوم ۷۰ هزار نفر جا مي‌گيرد ولي اين‌ها را گفتم که بگويم پيش از اين ۴۰ هزار فروخته مي‌شد اما بعدها اعلام مي‌کردند که ۲۰ هزار بليت فروخته مي‌شد، هر کسي از اين بليت‌ها استفاده کرده در واقع از پول حرام استفاده کرده و حق هواداران ما را خورده است. از اين به بعد ديگر کسي نمي‌تواند زير سبيلي رد شود و همه چيز روي شماره‌گذاري است.

* از اين بحث بگذريم، در خصوص کسر امتيازتان چه اقدامي کرديد؟

اين يک امتياز به ناحق کسر شده و اگر قرار بود امتيازي کسر شود، در بازي هفته اول بايد اين اتفاق رخ مي‌داد که در تبريز به سرمربي ما خيلي توهين شد. دوستان مي‌گويند ما بعد از اين بازي اطلاعيه داديم اما آيا اين اطلاعيه را به ما ابلاغ کرديد؟ مگر مصاحبه‌هاي شما بخشنامه است؟ اين يک امتياز به ناحق کسب شده و در کميته استيناف از آن دفاع خواهم کرد.

* اما طرفدارانتان در بازي صبا رفتارهاي خوبي داشتند.

بيسي که در نظر گرفته‌اند اشتباه است. در بازي با صبا تماشاگران ما خوب بوده‌اند اما آيا امتيازي به ما مي‌دهند، اين‌ها بايد مي‌گفتند يک امتياز کسر شود و اگر در ۵ بازي آينده رفتار تماشاگران خوب بود، اين يک امتياز برگردانده شود. آقايان شجاعت داشته باشند و قبول کنند که کارشان درست نبوده است.

* در خصوص برنامه‌اي که براي استقلال در ليگ چيده شده با تاج صحبت نکرديد؟

ما تحت فشار هستيم و بخصوص سرمربي ما معتقدند افتضاح بازي کرديم اما اين اتفاق بخاطر فشار به بازيکنان ملي‌پوش ما است. ما تا دقيقه ۵۰ خوب بوديم ولي بعد از آن افت بدني پيدا کرديم، تاج هم قبول کرد که ما تحت فشاريم ولي از اين طرف قبول مي‌کنند و از آن سو ما را تحت فشار مي‌گذارند.

* اما قبول داريد که بايد با کي‌روش و قلعه‌نويي در اين خصوص جلسه گذاشت؟

ما جلسه مي‌گذاريم اما يک سري از دوستان هم در حيطه وظايف خود صحبت نمي‌کنند. سيموئز بايد به ما ياد بدهد که ما چه رنگي بپوشيم و اين لباس به درد ما نمي‌خورد! او چکاره است که در مورد اسپانسر ما صحبت مي‌کند، سيموئز به کار فني خودش برسد و همه هم مي‌دانند که ما در ماه رمضان در شب تمرين مي‌کرديم.

*نظرتان در مورد توپ‌هاي آل‌اشپورت چيست؟

به نظر من اين توپ‌ها استاندارد است اما چون آج دارد به درد بازي‌هاي برفي و باراني مي‌خورد من از تاج خواستم اين توپ‌ها را به فيفا و AFC بفرستد و اگر آنها تأييد کردند از اين توپ‌ها استفاده شود. من نمي‌گويم دايي و قلعه‌نويي اهل فن نيستند، اما بهتر است از مرجع اصلي در اين خصوص استعلام شود.

* شايعه شده ساموئل قهر کرده، درست است؟

اصلا چنين چيزي نيست، دو سه روز قبل از اينکه او از ايران برود با همه مشکلات ۵۰ هزار دلار به دادم، اين هم از آن شايعات است که مثلا گفتند جمشيديان را محروم کردند و اعلام کرده‌اند که او مريض است تا محروميتش بگذرد.

*چرا تيموريان به تمرينات اين دو روز نيامده؟

او مشکلي ندارد و احتمالا فيزيوتراپي بوده است.

*به عنوان سؤال آخر نکونام قيد امارات را زد و حالا پرسپوليسي‌ها خلعتبري را مي‌خواهند. شما چه راهکاري براي حفظ نکونام داشتيد؟

ما به او پول داديم و او را متقاعد کرديم که تو ايراني هستي، اما يادتان باشد وزارت هيچ کمکي در مورد حفظ نکونام به استقلال نکرد. حتي سه روز براي مذاکره با او وقت گذاشتند. حتي او در سال اولي که به استقلال آمد پيشنهادي ۱۸ ميلياردي داشت اما برخي‌ها به پول اهميت نمي‌دهند و چيزهاي ديگر براي او مهم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      فقط یه مدیر توی ایران حرف حساب میزنه اونم شوالیه فتح الله زاده

      پاسخ ها

      • ماندانا

        شغالیه فتل دکتر تقلبی.

    • ماندانا

      تو که راست میگی.نکونام هر جا یک ریال بیشتر بهش بدن باسر میره. اگر شرف داشت بعد از تغییر نام لیگ امارات نمیگفت میخوام برم امارات.

    • ماندانا

      تو که راست میگی.نکونام هر جا یک ریال بیشتر بهش بدن باسر میره. اگر شرف داشت بعد از تغییر نام لیگ امارات نمیگفت میخوام برم امارات.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج