۶۰۹۲۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد تند رییس دپارتمان داوری از قهرمانی

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به دلیل آن چه "رفتارهای غیر معقول" نامید از محسن قهرمانی انتقاد کرد.

ایسنا: رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به دلیل آن چه "رفتارهای غیر معقول" نامید از محسن قهرمانی انتقاد کرد.

حسین عسگری درباره عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اظهار کرد: تیم داوری اشتباهاتی داشت که البته خوشبختانه در نتیجه‌ بازی تاثیرگذار نبود، اما از داوران با تجربه توقع می‌رود که چنین اشتباه‌هایی را مرتکب نشوند. به هر حال در هفته‌ اول لیگ، بروز چنین مسائلی در روحیه داوران تاثیر منفی می‌گذارد.

وی ادامه داد: مواردی که در این بازی رخ داد، پیش از این به داوران تذکر داده شده و به آنها توصیه شده که بیشتر دقت کنند که این گونه اتفاقات در بازی رخ ندهد. تصمیم درباره مسائلی که در بازی رخ داد، برای یک داور با تجربه نباید سخت باشد.

عسگری در ادامه با اشاره به رفتار محسن قهرمانی در طول بازی که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت، گفت: در کلاس توجیهی داوران نزدیک به یک ساعت درباره این مسائل حرف زدیم و فیلم نشان دادیم، اما متاسفانه این رفتارها شکل گرفت. نباید این گونه رفتارها بروز کند، چون برای جامعه داوری اصلا خوب نیست.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین با انتقاد از محسن قهرمانی، اظهار کرد: در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اشتباه های داور تاثیری در نتیجه‌ بازی نداشت، اما آنقدر رفتارها و حرکت‌ها غیر معقول بود که هر کسی نادرست بودن آنها را لمس می‌کرد. این کارها جز آن که ایرادی به کار داوران وارد کند و جوابی نداشته باشد، نتیجه‌ دیگری ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رفتارهای قهرمانی ممکن است به محرومیت او از قضاوت در چند بازی بینجامد، گفت: باید فیلم بازی را کاملا بررسی کنیم تا درباره این مساله تصمیم بگیریم.

عسگری درباره عملکرد داوران در سایر دیدارهای هفته‌ اول فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال هم به ایسنا گفت: در بازی استقلال و گسترش فولاد که خودم آن را دیدم مورد خاصی نبود و زرگر قضاوت خوبی داشت. در سایر دیدارها هم گویا مشکلی نبوده، چون ناظران چیز خاصی نگفته‌اند، هر چند هنوز فیلم بازی‌ها و گزارش ناظران داوری به دست ما نرسیده است. پس از بررسی فیلم‌ها و گزارش‌ها بهتر می‌توانیم درباره عملکرد داوران نظر بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • تراختور

      حق داره داوران فقط حق دارن به نفع کیسه کشا اشتباه کنند و از کیسه محبوب فدراسیون حمایت کنند.

    • تراختور

      حق داره داوران فقط حق دارن به نفع کیسه کشا اشتباه کنند و از کیسه محبوب فدراسیون حمایت کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج