۴۴۷۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برهانی: هیچ کس از مساوی خوشحال نشد

استقلال در بازی با الریان سه بار از حریفش جلو افتاد ولی در نهایت بازی با نتیجه مساوی تمام شد. با این حال آرش برهانی به فارس گفت که حق تیمش در این بازی برد بود.

برهانی: هیچ کس از مساوی خوشحال نشد

تماشا: استقلال در بازی با الریان سه بار از حریفش جلو افتاد ولی در نهایت بازی با نتیجه مساوی تمام شد. با این حال آرش برهانی به فارس گفت که حق تیمش در این بازی برد بود.

چطور شد بازی برده را مساوی کردید؟

- باید حریف قطری را شکست می دادیم. انصافا در خانه آنها خوب فوتبال بازی کردیم و نتیجه ای که باید می گرفتیم پیروزی و ۳ امتیاز بود. متاسفانه با بدشانسی و اتفاقات فوتبالی نتوانستیم به امتیاز لازم برسیم.

من مطمئن هستم اگر اختلاف ما به دو گل می رسید آنها شکست می خوردند اما دقیقا توپ هایی که باید اختلاف را به عدد ۲ می رساند تبدیل به گل نشد.

در این بازی هم موفق به گلزنی شدی.

- تلاشم را انجام دادم که بتوانم مفید باشم اما باید از کادر فنی پرسید که نظرش درخصوص بازی من چه بود.

همه از تو به عنوان قاتل الریان نام می برند. نظرت چیست؟

- من در این گروه ۳ گل به العین و به الریان هم ۴ گل زده ام. تا به حال هم مقابل الهلال بازی نکرده ام اما کنار این بازیکنان بازی کردن، گل زدن را راحت می کند و خدا را شکر می کنم که این همبازی ها را دارم.

خیلی ها می گویند حنیف عمران زاده و رحمتی مقصر شکست بودند. تو چنین حرفی را قبول داری؟

- اول از همه باید بگویم پنالتی الریان درست نبود چون توپی به دست عمران زاده برخورد کرد که داور می توانست پنالتی نگیرد اما روی ضربه ای که مدافع ما به اشتباه دروازه ما را باز کرد، شتاب توپ خیلی زیاد بود و عمران زاده کاری نمی توانست انجام دهد. این صحبت ها به این خاطر است که تیم ما را دچار مشکل کنند. بازیکنان ما باتجربه هستندوخود عمران زاده هم آنقدر تجربه دارد که دچار این حاشیه ها نشود. کارشناسان واقعی می دانند که تیم ما چه کیفیتی دارد و ممکن است یک فوتبالیست در یک مسابقه دچار بدشانسی شود. شاید یک روز هم برای یک مهاجم چنین اتفاقی بیفتد.

با این نتیجه کار صعود استقلال سخت نشد؟

- هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم ولی تیم های دیگر هم فوق العاده خوب هستندو کارمان خیلی مشکل است اما با این کیفیتی که من از استقلال دیدم می توانیم صعود کنیم.

ظاهرا بازیکنان و کادر فنی به خاطر تساوی خیلی ناراحت بودند. درست است؟

- می توانم این را بگویم که کل مجموعه تیم خوشحال نبودند. در بعضی مواقع یک مساوی به درد یک تیم می خورد و باعث خوشحالی می شود ولی وقتی در چنین مسابقه ای بازی برده را با مساوی عوض می کنیم ناراحت کننده است. همانطور که گفتم حداقل امتیاز ما از این مسابقه ۳ امتیاز بود.

بازی آینده با صبا را چطور می بینی؟

- همیشه بازی های استقلال در قم به مشکل خورده و خودم نیز در ۵ بازی بودم و آنقدر انرژی گذاشته ام که شاید یک هفته نیاز به ریکاوری داشته باشم. چون بازی ها ۴ روز یک بار انجام می شود، باید طوری برنامه ریزی کنیم که در کورس باقی بمانیم و خیلی باید تمرکز داشته باشیم.

مقابل مرفاوی هم ظاهرا انگیزه داری.

- او در بازی رفت هم سرمربی صبا بود و من همیشه برای بازی در استقلال انگیزه دارم و مسائل حاشیه ای تاثیری در بیشتر شدن و یا کمتر شدن انگیزه ام ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج