۴۰۵۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نظارت بر محتوای پیامک ها جدی تر می شود

با راه اندازی یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال نظارت بر محتوای پیامک ها و پیگیری شکایت افراد جدی تر دنبال می شود.

باشگاه خبرنگاران: با راه اندازی یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال نظارت بر محتوای پیامک ها و پیگیری شکایت افراد جدی تر دنبال می شود.

حسن رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: در خصوص محتواهای پیامک‌ها مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات وزارت ارشاد و مرکز رسانه‌های دیجیتال درحال آماده سازی یک پیوست فرهنگی هستند و چارچوب ای پیوست آماده شده و پس از تکمیل به اپراتورها ابلاغ می‌شود و آنها موظف هستند که این مواد را رعایت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال، برای ارسال شکایت کاربران در خصوص پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی، اظهار داشت: این مرکز فقط باید در خصوص تعیین محتوای پیامک‌های تبلیغاتی وارد شود ونظارت بر شکایتهای مرتبط با این پیامک‌ها به عهده سازمان تنظیم مقررات است.

رضوانی گفت: چنانچه در بحث محتوا شکایتی بود کاربران می توانند شکایت خود را به این مرکز اعلام کنند، دراین زمینه رگولاتوری با این مرکز هماهنگ است ولی در غیر اینصورت رسیدگی به شکایت‌های عمومی در حیطه وظایف مرکز رسانه ‌های دیجیتال نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

ایمپلنت اقساطی دندان با ضمانت مادام العمر

برای مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج