۲۹۲۲۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از شنبه هوا گرم می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به برودت هوا در اکثر نقاط کشور، گفت: موج ناپایداری هوا که در روزهای گذشته وارد کشور شده و موجب سرما در اکثر نقاط کشور شد از فردا (شنبه) از کشور خارج می‌شود و رفته‌رفته دما افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به برودت هوا در اکثر نقاط کشور، گفت: موج ناپایداری هوا که در روزهای گذشته وارد کشور شده و موجب سرما در اکثر نقاط کشور شد از فردا (شنبه) از کشور خارج می‌شود و رفته‌رفته دما افزایش می‌یابد.

احد وظیف به بررسی وضعیت آب وهوای کشور در روزهای اخیر و آینده پرداخت و گفت: موج برودت هوایی که به اکثر کشور وارد شده پس از بارندگی‌های چند روز اخیر بود که دمای هوا را در برخی نقاط کشور به چند درجه زیر صفر رساند و حتی تهرانی‌ها شب گذشته دمای ۴ درجه زیر صفر را تجربه کردند.

وی ادامه داد: کاهش شدید دما در تهران و برخی شهرهای کشور در شب گذشته به اوج خود رسید و امشب نیز برودت هوا همچنان ادامه خواهد داشت و دمای زیر صفر درجه در تهران و برخی شهرهای شمال شرق کشور وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: بتدریج از فردا(شنبه) شاهد افزایش نسبی دما در کشور خواهیم بود و در طی روزهای آینده رفته رفته دمای کشور گرم‌تر می‌شود و از برودت هوا کاسته خواهد شد.

وظیفه سرمای هوای تهران در ساعت‌های قبل را طبیعی دانست و یادآور شد: ساکنان تهران در سال‌های گذشته دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر را نیز تجربه کرده‌اند و دمای ۴ درجه زیر صفر طبیعی است چرا که در ماه‌های دی و بهمن چنین وضعیتی پدید می‌آید.

وی ادامه داد: انتظار نمی‌رود دیگر چنین روندی از برودت هوا را در کشور شاهد باشیم چرا که سردترین ماه سال دی ماه و اویل بهمن ماه خواهد بود و بتدریج روند گرم شدن دما را شاهد هستیم.

‌در روزهای اخیر هوای برخی از مناطق کشور به زیر صفر رسید و حتی در برخی نقاط همچون چالدران در استان آذربایجان غربی دمای هوا به ۲۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید و این روند در استان‌های آذربایجان غربی و مناطقی از غرب کشور و مرکز بیشتر از سایر نقاط بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج