چند درصد تماس با اورژانس مزاحمت است؟
حدود ۴۰ درصد از تماس گرفته شده با اورژانس مزاحمت های تلفنی است.
خبرگزاری مهر: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: حدود ۴۰ درصد از تماس گرفته شده با اورژانس مزاحمت های تلفنی است.
حسن عباسی اظهار داشت: روزانه ۱۶ هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می شود که حدود هزار و ۴۰۰ تماس_نزدیک به ۹ درصد- آن عملیاتی می شود.
۱۴ هزار و ۶۰۰ تماس دیگر مربوط به مشاوره، تماس اشتباهی و مزاحمت است که حدود ۴۰ درصد آن مزاحمت است.این تعداد مزاحمت توان زیادی را از اپراتورها گرفته و خطهای تلفن را اشغال می کند.
وی افزود: مزاحمت ها به دو دسته تقسیم می شود. گروه اول افرادی هستند که تنها مزاحمت آن برای اپراتورها است و طرح پرسش های بی ارتباط قصد مزاحمت دارند. دسته دوم افرادی هستند که با طرح ادعای دروغ امدادگران را به عملیات های دروغ می فرستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس درباره امکان بررسی صحت تماس افراد گفت : ما نمی توانیم همه شهروندان را چوپان دروغگو در نظر بگیریم. در کار ما ثانیه ها حیاتی است و بلافاصله بعد از هر تماس امدادگران راهی محل حادثه می شوند.
البته برخی تماس های مشکوک بررسی می شود. همکاران ما تماس های کودکان که تقاضای کمک دارند را هم جدی گرفته و برای امدادرسانی راهی محل حادثه می شوند.
اگر بخواهیم همه تماس ها را بررسی کنیم روند کمک رسانی به بیمار با تاخیر روبرو می شود.
وی با اشاره اینکه بیشتر مزاحمت ها از طریق تلفن های اعتباری و باجه های همگانی انجام می شود خاطر نشان کرد، در اوژانس دایره حقوقی وجود دارد که از طریق مخابرات و مراجع قضایی موضوع مزاحمت ها را بررسی کرده و با مزاحمان برخورد قانونی می کند.
حسن عباسی اظهار داشت: روزانه ۱۶ هزار تماس با اورژانس تهران گرفته می شود که حدود هزار و ۴۰۰ تماس_نزدیک به ۹ درصد- آن عملیاتی می شود.
۱۴ هزار و ۶۰۰ تماس دیگر مربوط به مشاوره، تماس اشتباهی و مزاحمت است که حدود ۴۰ درصد آن مزاحمت است.این تعداد مزاحمت توان زیادی را از اپراتورها گرفته و خطهای تلفن را اشغال می کند.
وی افزود: مزاحمت ها به دو دسته تقسیم می شود. گروه اول افرادی هستند که تنها مزاحمت آن برای اپراتورها است و طرح پرسش های بی ارتباط قصد مزاحمت دارند. دسته دوم افرادی هستند که با طرح ادعای دروغ امدادگران را به عملیات های دروغ می فرستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس درباره امکان بررسی صحت تماس افراد گفت : ما نمی توانیم همه شهروندان را چوپان دروغگو در نظر بگیریم. در کار ما ثانیه ها حیاتی است و بلافاصله بعد از هر تماس امدادگران راهی محل حادثه می شوند.
البته برخی تماس های مشکوک بررسی می شود. همکاران ما تماس های کودکان که تقاضای کمک دارند را هم جدی گرفته و برای امدادرسانی راهی محل حادثه می شوند.
اگر بخواهیم همه تماس ها را بررسی کنیم روند کمک رسانی به بیمار با تاخیر روبرو می شود.
وی با اشاره اینکه بیشتر مزاحمت ها از طریق تلفن های اعتباری و باجه های همگانی انجام می شود خاطر نشان کرد، در اوژانس دایره حقوقی وجود دارد که از طریق مخابرات و مراجع قضایی موضوع مزاحمت ها را بررسی کرده و با مزاحمان برخورد قانونی می کند.
پ
ارسال نظر