۲۵۵۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس، معدنچی را نمی خواهد

معدنچی حداقل این فصل، پرسپولیسی نخواهد بود. اما بازیکن دیگری هم هست که این روزها دائما خبر پیوستنش به پرسپولیس در برخی سایت ها و روزنامه ها منتشر می شود و البته او هم در پرسپولیس فصل بعد جایی ندارد.

پرسپولیس، معدنچی را نمی خواهد

تماشا: معدنچی سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و اتفاقا روزهای خوبی را با دنیزلی در پرسپولیس گذرانده است. اینکه معدنچی سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود هم باعث شده بود که کار پیوستن او به پرسپولیس تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شود.

اما طبق اخبار موثقی که رسیده، این انتقال منتفی شده است و هر خبری که درباره پیوستن مهرزاد به پرسپولیس منتشر می شود، بیشتر جنبه بازارگرمی دارد.

ماجرا از آنجا شروع شد که معدنچی چندبار در مصاحبه های مختلف برای پیوستن به پرسپولیس ابراز علاقه کرد. باشگاه پرسپولیس هم باتوجه به شرایط مناسب معدنچی و اینکه او سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شد، تمایل داشت که معدنچی دوباره پرسپولیسی شود.

پرسپولیس، معدنچی را نمی خواهد

البته شرط نهایی شدن این انتقال انجام تست پزشکی بود. اما مهرزاد در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس رد شده و پزشکان باشگاه به این نتیجه رسیده اند که معدنچی مشکلاتی دارد و آسیب دیدگی او می تواند مشکلات جدی را برای او و باشگاه درست کند.

به همین دلیل این انتقال کاملا منتفی شده است و معدنچی حداقل این فصل، پرسپولیسی نخواهد بود. اما بازیکن دیگری هم هست که این روزها دائما خبر پیوستنش به پرسپولیس در برخی سایت ها و روزنامه ها منتشر می شود و البته او هم در پرسپولیس فصل بعد جایی ندارد.

بهمن طهماسبی، مهاجم بلند قامت آلومینیوم هرمزگان که به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرده، قصد ندارد در هرمزگان بماند و باتوجه به اینکه پرسپولیس با حضور رویانیان به پایگاه شمالی ها تبدیل شده، علاقه دارد که سرخ پوش شود.

پرسپولیس، معدنچی را نمی خواهد


اما دو مشکل بر سر راه این انتقال وجود دارد. اول اینکه طهماسبی سابقه بازی در استقلال را دارد و بعید است که با استقبال هواداران پرسپولیس مواجه شود. دومین و اصلی ترین مانع انتقال طهماسبی به پرسپولیس، ترافیک شدید پرسپولیس در خط حمله است.

پرسپولیس همین الان محمد قاضی و ایمون زاید را دارد که هر دو سرزن، قدرتی و بلندقامت هستند و البته کریم انصاری فرد هم کاملا به این تیم نزدیک به نظر می رسد. ضمن آنکه پرسپولیس برای جورکردن جنسش در خط حمله، دنبال جذب مهاجمان ریزنقش و سرعتی مانند خلعتبری است. به همین دلیل انتقال طهماسبی به پرسپولیس به رغم همه شایعاتی که شنیده شده، منتفی به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج