آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۵۴۳۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عکس: ورود پیکر ۸۷ حاجی دیگر به کشور

چهارمین کاروان قربانیان فاجعه منا متشکل از ۸۷ تن از حجاج دقایقی پیش وارد تهران شده است؛ با انتقال این تعداد از جان باختگان ، تا کنون پیکر ۳۹۹ تن از قربانیان با چهار پرواز وارد ایران شده است.

فرارو: چهارمین کاروان قربانیان فاجعه منا متشکل از ۸۷ تن از حجاج دقایقی پیش وارد تهران شده است؛ با انتقال این تعداد از جان باختگان ، تا کنون پیکر ۳۹۹ تن از قربانیان با چهار پرواز وارد ایران شده است.

مقامات حج و زیارت اعلام کرده‌اند به علت مرور زمان و شرایط نگه داری اجساد در سردخانه ها، فیزیک پیکرها به طور کامل تغییر یافته و کار جستجوی میدانی را با مشکل روبه رو کرده است. این پیکرها پس از ورود به فرودگاه مهرآباد تفکیک و به استان های مقصد برای خاکسپاری فرستاده شدند.

پیکر سیدحمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر نیز که به تازگی شناسایی شده همراه این پرواز به کشور منتقل شد. طبق اعلام سازمان حج و زیارت ایران از میان جان باختگان فاجعه تلخ منا تا کنون پیکر ۳۹۹ زائر جان باخته را تحویل گرفته و از سرنوشت ٦٥ زائر خود هنوز هیچ اطلاعی در دست ندارد.

این درحالی است که ماموریت این سازمان دوشنبه ۲۶ مهرماه همزمان با پایان عملیات حج و بازگشت تمام زائران ایرانی از عربستان به ایران خاتمه می یابد، البته رییس سازمان حج و زیارت گفته که تیم تفحص تا زمان روشن شدن تکلیف آن ۶۵زائر همچنان در عربستان می ماند و جست و جو در سردخانه های مکه کماکان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج