۲۵۳۷۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری فرد پرسپولیسی می شود؟

کریم انصاری فرد که تا چند روز پیش تا آستانه عقد قرارداد با استقلال هم پیش رفته بود، حالا در چرخشی جالب به پرسپولیس نزدیک تر شده است.

انصاری فرد پرسپولیسی می شود؟

تماشا: کریم انصاری فرد که تا چند روز پیش تا آستانه عقد قرارداد با استقلال هم پیش رفته بود، حالا در چرخشی جالب به پرسپولیس نزدیک تر شده است. آقای گل لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات مشتری های زیادی داشت که هرکدام به یک دلیل پا پس کشیدند تا در نهایت سرخابی ها این بار برای به خدمت گرفتن او سرشاخ شوند.

انصاری فرد پرسپولیسی می شود؟

پس از مذاکره استقلال با انصاری فرد، شرط پرداخت نقدی ۵۰۰ میلیون تومان از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون درخواستی این بازیکن فتح الله زاده را کمی دچار تردید کرد و این دقیقا همان فرصتی بود که رویانیان منتظر آن بود.

در روزهای گذشته پرسپولیس با قبول این شرط انصاری فرد به او بسیار نزدیک شده و حتی شنیده می شود این بازیکن را باید پرسپولیسی دانست. در صورتی قطعی شدن این نقل و انتقال، ستاره سایپا پس از جلال حسینی و حسین ماهینی، سومین ملی پوشی خواهد بود که پرسپولیس آنها را از دفتر باشگاه استقلال به هیات فوتبال برده و سرخ پوش خواهد کرد.

تیم رویانیان تا به حال در نقل و انتقالات موفق ترین تیم بوده و جذب بازیکنانی مثل شهاب گردان و محسن بنگر در حالی که استقلال تا امروز تنها هاشم بیک زاده و امین منوچهری را جذب کرده، نشان از پیروزی مقتدرانه پرسپولیس در نقل و انتقالات دارد و حالا اگر انصاری فرد هم به پرسپولیس بیاید استقلال بازنده مطلق این جنگ خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهریار

      رو چه حسابی به اینا انقدر پول می دن؟

    • محمد

      من ی فردتحصیلکرده بیکارم . من تو این پول بیت المال سهمی ندارم؟؟پول بیت المال و بردارید همینطور میلیار میلیارد خرج کنید با بازیکن طناب کشی راه بندازید

    • reza

      جمع كنيد اين ليگ برتر كه ميليارد ميليارد به بازيكنا ميدن كه چي بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حداقل بگيم تيم ملي پيشرفت كرده كه نكرده هيچ پس رف هم داشته.واقعا خجالت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج