۲۵۲۷۲
۲۲ نظر
۵۰۱۴
۲۲ نظر
۵۰۱۴
پ

پرسپولیس به دنبال بزرگترین خرید تاریخ لیگ

ویتور هوگو گومز پاسور ملقب به پله، هافبک ۲۴ ساله ای است که مسوولان پرسپولیس مذاکره خود با او را آغاز کرده اند.

پرسپولیس به دنبال بزرگترین خرید تاریخ لیگ

تماشا: پرسپولیسی ها پس از خرید ستاره های فصل گذشته لیگ برتر، سراغ گزینه های خارجی خود رفته اند و گفته می شود هافبک تدافعی سابق اینترمیلان و پورتو در صدر فهرست رویانیان قرار دارد. ویتور هوگو گومز پاسور ملقب به پله، هافبک 24 ساله ای است که مسوولان پرسپولیس مذاکره خود با او را آغاز کرده اند.

پرسپولیس به دنبال بزرگترین خرید تاریخ لیگ

پله که ملیتی پرتغالی دارد فوتبال خود را از ویتوریا گیمارش آغاز کرد و در سن ۱۹ سالگی به اینتر پیوست. او ابتدای فصل نیمکت نشین بود اما نیم فصل دوم آرام آرام به ترکیب اصلی نزدیک شد و حدود ۱۵ بازی برای نراتزوری ها انجام داد. اوج بازی های پله با پیراهن اینتر در مسابقات کوپا ایتالیا بود. در مرحله یک چهارم نهایی اینتر و یوونتوس رو در روی هم قرار گرفتند و پله در بازی برگشت ورزشگاه المپیک تورین یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. وظیفه پله در آن مسابقه بستن فضای خط میانی بود و در نهایت مائورو کامورانزی به خاطر خطا روی او از زمین مسابقه اخراج شد. پله در بازی فینال کوپا ایتالیا هم مقابل رم به میدان رفت و از فاصله ۳۰ متری توانست تک گل تیمش را وارد دروازه جالوروسی ها کند.

پس از حضور مورینیو، اینتر برای خرید ریکاردو کوارسما مجبور شد پله را به عنوان بخشی از قرارداد راهی پورتو کند. فریرا سرمربی پورتو هیچ اعتقادی به پله نداشت و این هافبک پرتغالی خیلی زود زادگاهش را ترک کرد. در سال ۲۰۰۹ پله در یک قدمی پیوستن به جنوا بود اما در نهایت به صورت قرضی راهی رئال وایادولید شد و ۲۳ بار در لالیگا به میدان رفت. پله دو فصل گذشته را در لیگ ترکیه سپری کرده و با پیراهن شماره ۸ اسکیسهیر اسپور به میدان می رود.

این هافبک سیه چرده بیشتر به عنوان هافبک باکس تو باکس شناخته می شود و وظیفه پوشش دادن فضاهای خالی خط هافبک و تغذیه دیگر هافبک ها و مهاجمان تیم را برعهده دارد. خصوصیاتی که می توان به نقش باستین شوان اشتایگر در تیم ملی آلمان تشبیه کرد. باتوجه به قرارداد ۳ ساله پله با این تیم ترک و باقی ماندن فقط یک سال از این قرارداد، جذب این هافبک پرتغالی غیرممکن به نظر نمی رسد، اما تا به حال سابقه نداشته بازیکنی ۲۴ ساله با سابقه حضور در برترین لیگ های اروپایی راه ایران را در پیش گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سدژ

      بالاخره اگه يک ريال از اين پولها هم مال من باشه از آقاي رويانيان راضي نيستم من با مدرک فوق ليسانس بيکارم اونوقت يکي بگيره يک و نيم ميليارد تومن براي يک فصل؟ يعني اگه يه روزي! يه کار گيرم بياد با ماهي يک ميليون! اونوقت 1500 ماه بايد کار کنم تا اندازه يک فصل م.ب بگيرم بخدا راضي نيستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم با شما دوست عزیز آقای رویانیان که خودشان سیاسی بودند چرا درد جوانان رو نمی فهمند
        آیا فقط درد جوانان ما فوتبال است

      • بدون نام

        این حرف شما اصلا منطقی نیست قبول دارم که به بازیکنای نا بلدوهمچنین درجه سه های عراق وآنگولا و...نباید پول داد ولی برای فوتبال حرفه ای وبازیکنایی که بلدن بازی کنن باتوجه به اهمیت امروزی فوتبال که حتی تو اقتصاد وسیلست هم تاثیر داره تو کشورایی باوضع بد اقتصاد مثل اسپانیا هم پول خیلی زیادی خرج میشه مطمئن باشید اگه تو فوتبالم خرج نشه باهاش واسه شما شغل ایجاد نمی کنن.

      • بدون نام

        مالیاتای من و شما رو میگیرن میدن به همچین کسایی
        یه بچه 19 ساله پورشه سواره بعد یه کارمند 45 ساله پیکات قسطی !

    • بدون نام

      این فوتبال رو درست کردند که یک مشت جوان رو از زندگی بندازن
      بابا آدم هست ماهی 300 تومان در آمد نداره اونوقت یک جوان فوتبالیست چرا و به چه علت باید 1 میلیارد پول بگیره
      واقعا ای کاش یک نفر سوال منو پاسخ بده

    • afsoon

      قابل توجه دوستانی که نظر دادن،به جای غر زدن و نوشتن نظرات خود در سایتها یه کاری کنید این فوتبال از رونق بیفته تا حق به حق دار برسه.مثلا از رفتن تماشاچی به ورزشگاه جلوگیری کنید.چطوری؟ نمی دونم.

    • شهرام

      پس این چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است همین است
      آقای رویانیان خجالت بکش پول مردم را برای هیچ وپوچ حرام نکن باید روز قیامت جوابگو باشی من حقمو حلال نمیکنم

    • رضا

      آقايي كه فوق ليسانس داري ! به جاي اين كه دنبال كار بگردي ، ميري وبگردي يا اين كه كدام بازيكن فوتبال چقدر ميگيره! با اين وضع شما ، كار كه گير نمياري هيچ ، افسرده هم مي شي.

    • آیلین

      داش رضا گل گفتی
      ولی این دلیل نمیشه بیت المال مردم که حق من و شماست بدیم به این خارجیا

    • سینا

      بابا تو را خدا سردار اگه پله بیا خیلی عالی می شه

    • امین

      اقا رضا باهات موافقم کسی که فوق لیسانس داره و بیکاره حتما توی خونه لم زده ببینه کدوم اداره بهش پیشنهاد مدیرکلی بدن. من موندم چجوری فوق لیسانس گرفته؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شانسی فوق لیسانس گرفته

    • rahim

      خیلی جالبه واسه خودتون میبرید و میدوزید واقعا شما اینقدر مطمئن هستید که این پول از بیت المال هستش که اینجور در مورد یک نفر حرف میزنید!!!!
      پارسال که فتح الله زاده معلوم نیست با چه مبلغی رحمتی رو راضی کرد از تیم قهرمان (سپاهان) دست بکشه و فقط و فقط بخاطر پول اومد استقلال چرا کسی این حرفا رو نمیزد !!!

      پاسخ ها

      • 120

        رحمتی که تکلیفش معلومه.......
        هیچ وقت به خاطر غیرتش بازی نکرده

    • ساسان

      امین جان رضا جان
      امیدوارم به درد ناچاری بخورید
      امیدوارم اجاره نشین بشید و گیر 500 هزار تومن بیفتید
      امیدوارم بچتون بگه بالا اینا میخوام و پولش نباشه
      امیدوارم......
      اونوقت بیایید نظر بدید که پرسپولیس باید یک و نیم میلیارد به فلانی بده یا نده
      اونوقت نظر بدید که یه تحصیلکرده بیکار چه باید بکنه
      فقط امیدوارم...... چون راه دیگه ای برای شکم پرهایی مثله شما نیست

    • مشکات

      با سلام اگه بخواهیم یک طرفه قضاوت کنیم پول حروم کردن است ولی فوتبال یک نوع تجارت است اگه بتوان درست سرمایه گذاری کرد مستقیم و غیر مستقیم برای خیلی ها اشتغال ایجاد میشود وبا برنامه ریزی صحیح و اصولی میتوان همه هزینه ها را پوشش داد . ولی متاسفانه ما فقط هزینه بدون بازگشت سرمایه انجام میدهیم

    • هادی

      ببینید دوستان هر ملتی که برای یک کاری یا صنعتی هزینه می کنه در نهایت نتیجه می گیره یا حداقل از نتیجه هزینه اش لذت می بره.
      اما فوتبال ما چی با این همه هزینه در ده سال اخیر چه نتیجه ای گرفتیم .غیر از دلال بازی و.........

    • بهنام

      اخه بدیش به اینه که ما تو فوتبال هیچی نبودیم و هیچی نیستیم و هیچی نمیشیم.ما از نظر نژادی فوتبالیست نمی شیم

    • فرهاد

      سلام خواستم درمورد بازيكنان خارجي بيشتر آشنا شويم و همين طور از ماندن عاي كريمي

    • مهرداد

      اخه ادم ميمونه با اين جماعت چه كار كنه بازيكن خارجي مي ياري ميگن اين چيه اوردين بد بازي ميكنه كاش يكم بيشتر خرج ميكرديم كه بهترش رو مي ياورديم كه پول بيت المال دور نريزيم.بعد بازيكن خوب مياري ميگن چه خبره اين همه پول دادين به اين بازيكن.......؟

    • مجید

      رزقه هر کی با خداست پس به این حرفا خودتونا گول نزنید

    • مهدی

      به خدا توی همین زمین خاکی های ما انقدر فوتبالیست خوب است که... بعضی وقت ها ادم یه ورزشکارایی رو می بینه که زندگیش فوتباله به عشق فوتبال می خوابه به امید فوتبال پا می شه از بازیشم نگو نپرس...من با بعضیهاش صحبت میکردم میگفتم چرا دنبال نمی کنی چرا نمی ری تست بدی میگه بیش از ده بار تست دادم ولی توی اینجا یا باید پول داشته باشی یا پارتی با نیمچه استعداد البته اگه اخریشم نبود میشه یه کاریش کرد ولی دو شرط اول باید باشه مگه ما از کشورای دیگه ازلحاظ استعداد چی کم داریم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج