۲۵۲۶۶
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

رویانیان ۶ – فتح الله زاده صفر!

نگاهی به فهرست بازیکنان، نشان می دهد که برخلاف تصورات، رویانیان تازه وارد تا این جای کار توانسته گوی سبقت را از حریف قدرتمند خود برباید.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

تماشا: تا این جای فصل استقلال، چهار سهمیه از هفت سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده و از سه سهمیه باقی مانده یکی از آنها امیرحسین صادقی است. از این چهار بازیکن هم دهنوی و هم منوچهری قراردادشان را در هیات فوتبال ثبت نکرده اند اما حضورشان در این تیم قطعی شده است.

استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات دو بازیکن دیگر می تواند جذب کند. پرسپولیس شش سهمیه خود را جذب کرده است. ماهینی، حسینی، گردان، قاضی، بنگر و پولادی 6 سهمیه سرخپوشان هستند و آنها هم یک بازیکن دیگر می توانند به خدمت بگیرند که مطمئنا این بازیکن هافبک دفاعی است.

نگاهی به فهرست بازیکنان، نشان می دهد که برخلاف تصورات، رویانیان تازه وارد تا این جای کار توانسته گوی سبقت را از حریف قدرتمند خود برباید.

استقلال

میثم بائو: در نگاه اول او بازیکنی است که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کرده و البته در نگاه دوم می توان گفت که او از هر دوی این تیم ها کنار گذاشته شده است. او در حالی به استقلال آمد که فصل گذشته تیمش راهی لیگ دسته اول شد و این بازیکن بیش از بقیه در مظان اتهام کم کاری قرار داشت.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

هاشم بیک زاده: در این شکی نیست که او یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل بوده اما بیگ زاده سابقه خوبی در استقلال نداشته است. او همچنین در بعضی از بازی های تیمش ذخیره حسن اشجاری بود.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

در کل بیک زاده با وجود اینکه توانست با سپاهان قهرمان لیگ برتر شود اما مطمئنا نمی تواند برگ برنده ای برای آبی پوشان باشد.

امین منوچهری: مهاجم خوبی است اما در این دو سال اخیر در سایپا همواره زیر سایه کریم انصاری فرد بوده است. منوچهری خرید کاملا متوسط بوده و استقلال برای جذب او رقیب سرسختی نداشته است.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

قاسم دهنوی: با دعوت به تیم ملی توسط کی روش نامش در میان اهالی فوتبال بیشتر سر زبان ها افتاد. دهنوی فصل گذشته یکی از گزینه های پرسپولیس بود اما او در مس کرمان کمی افت کرد و نسبت به فصل گذشته سال بدتری را گذراند.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!


پرسپولیس

حسین ماهینی: یکی از معدود پدیده های فصل گذشته بوده و هم در رده باشگاهی و هم رده ملی درخشیده است. ماهینی، بازیکنی بوده که مطمئنا اکثر مربیان لیگ برتری او را در فهرست خرید خود قرار داده بودند اما این پرسپولیس بود که بعد از ماه ها مذاکره توانست او را سرخپوش کند.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

سیدجلال حسینی: ساعاتی قبل از اینکه او قراردادش را با پرسپولیس ثبت کند همه او را استقلالی می دانستند اما رویانیان توانست این دوئل سخت را از رقیب سنتی اش برنده شده و یک امتیاز ارزشمند از استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات بگیرد.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

شهاب گردان: یکی از سه دروازه بان اول لیگ برتر بود و مطمئنا جذب او می تواند امتیاز مثبتی برای پرسپولیس باشد.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

محمد قاضی: او مهاجم اول تیم کی روش است و باتوجه به عملکرد انصاری فرد شانس بیشتری برای مهاجم اول شدن دارد. او که تمام کننده بسیار خوبی است با اینکه نامش از بقیه بازیکنان این فهرست ناشناخته تر است اما می تواند یک بمب فصل نقل و انتقالات باشد.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

محسن بنگر: شاید از لحاظ فنی نتوان او را در حد یک ستاره قرار داد اما هماهنگی او با سیدجلال حسینی و کنار هم قرار گرفتن آنها برای یک فصل دیگر مطمئنا به نفع پرسپولیس است.

رویانیان 6 – فتح الله زاده صفر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • raz

      وای من طرفدار سرسخت استقلالم و سپاهان

    • هومن

      توجه داشته باشید که اولا صرف خریدن ستاره تیم قهرمان نمیشه دوما استقلال مهره هایی تو تیمش داره که اگه بتونه همونارو حفظ کنه بازم از پرسپولیس سرتره و سوما اینکه کلا استقلال سرور پرسپولیسه...

    • امیر حسام

      همه میدونن که پرسپولیس سرور استقلاله.فصل پیش به خاطره ضعف مدیریتی نشد حال فتح الله رو بگیریم.حالا سردار اومده این کارو کرده .هومن جان 8 دقیقه 3 تا گل یادت نره.عشق است پرسپولیس....

    • امیر حسام

      دمت گرم مجله جان..............

    • raz

      فدای تو هومن ایول

    • hossein

      esteglal perspolis pooooooooooooof dg zamone avaz shode vaqti timayi mese sepahan o traktor ast dg timaye paytakht fataha gotbe football iran esfahan

    • الهه

      خب این جور که پیش میره جناب سردار خوب میدونه داره پرسپولیس روکجا میبره!
      زنده بادسردار رویانیان!

    • امیر حسام

      ایول الهه....

    • مجید

      استقلالیا اینگار زمان کخ یادتون رفته چندم شدین شما در حدی نیستین راجع به پرسپلیس نظر بدین!

      پاسخ ها

      • علیرضا

        شما یادتونه پارسال چندم شدید؟ ما تو کورس قهرمانی بودیم شما داشتید دست و پا میزدید سقوط نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج