۲۳۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

در آستانه فصل نقل و انتقالات:

نگاهی به بازيكناني كه تيم ها را دور مي زنند

چند روز ديگر فصل نقل و انتقالات ليگ برتر دوازهم شروع مي شود و تيم ها و بازيكنان درحال انتقال و عقد قراردادهستند. در اين ميان برخي بازيكنان نيز وجود دارند كه در فصل نقل و انتقالات در ابتدا با يك تيم قرارداد مي بندند و سپس به تيم ديگري مي روند.

باشگاه خبرنگاران : چند روز ديگر فصل نقل و انتقالات ليگ برتر دوازهم شروع مي شود و تيم ها و بازيكنان درحال انتقال و عقد قراردادهستند. در اين ميان برخي بازيكنان نيز وجود دارند كه در فصل نقل و انتقالات در ابتدا با يك تيم قرارداد مي بندند و سپس به تيم ديگري مي روند.

فصل نقل و انتقالات روزهايي را پديد مي آورد كه برخي از بازيكنان ابتدا مذاكرات خود را با يك تيم آغاز مي كنند، اين مذاكرات حتي گاهي به عقد قراردادهاي كلامي هم مي انجامد ولي ماجرا وقتي جالب مي شود كه بازيكن مورد نظر پس از چند روز در دسترس نبودن، سر از باشگاه ديگري در مي آورد.

بعضي از بازيكنان حتي قرارداد كتبي با يك تيم امضا مي كنند ولي پس از چندي با تيم ديگري وارد ميدان مي شوند.

اين گونه رفتارها در برخي از موارد به ضرر بازيكنان بوده و آن ها را از سطح اول فوتبال دور كرده است و در برخي موارد باعث رشد قابل توجه مبلغ قرارداد اين بازيكنان شده ا ست.

بد نيست با اين پيش مقدمه نگاهي به بازيكنان اين تيم ها داشت.

*سيد جلال حسيني

سيد جلال حسيني يكي از بازيكناني است كه در فصل نقل و انتقالات بحث حضور وي در تيم هاي متفاوتي مطرح مي شود.

وي يكي از بازيكناني است كه مطرح شدن پيوستنش به برخي تيم هاي بزرگ هم چون پرسپوليس و استقلال بر رقم قراردادش به شدت افزوده است، چندي پيش خبر توافق نهايي وي با سرخابي ها حتي تا مرحله رسانه اي شدن هم پيش رفته بود ولي يك روز بعد خبر از تمديد قراردادش با سپاهان به ميان امده است.

* محسن بنگر

يكي ديگر از بازيكنان تيم سپاهان كه سابقه عقد قرارداد رسمي با تيمي ديگر و تمديد قرارداد با سپاهان را دارد، محسن بنگر مي باشد.
بنگر در اين فصل حتي با تيم داماش قرارداد رسمي هم هست ولي پس از چندي قراردادش با سپاهان را تمديد كرد.

* هادي عقيلي

هادي عقيلي ديگر بازيكني است كه در فصل نقل وانتقالات سخن از پيوستنش به تيم هاي مختلف به ميان آورده مي شود.
بيشتر از ساير تيم ها اين پرسپوليس ها بودند كه براي مذاكره با اين بازيكن وارد كار مي شدند.

بسياري از كارشناسان نيز معتقدند شمار زيادي از بازيكنان از جمله هادي عقيلي براي اينكه رقم قرارداد خود را بالا ببرند به طور سوري بحث قرار داد خود را با تيم هاي ديگر مطرح مي كنند.

* صابر مير قرباني

صابر ميرقرباني از جمله مهمترين بازيكناني است كه ركورد بي نظيري از مذاكره با تيم هاي مختلف در فصل نقل و انتقالات داشته است.

ميرقرباني با تيم هايي از جمله استقلال، پرسپوليس، سپاهان، ذوب آهن، راه آهن، صبا و ... مذاكرات زيادي دشته و البته پس از آن به تيمي ديگر مي پيوست

صابر ميرقرباني از آن دست بازيكنان است كه سودي از اين حركات خود نبرد و اثري از وي در سطح اول فوتبال نيست.

* ابوذر رحيمي

ابوذر رحيمي يكي ديگر از بازيكناني است كه در اين زمينه سابقه داشته است.

وي در فصل نقل و انتقالات همين دوره از ليگ با تيم استقلال تهران قرارداد امضا كرد ولي پس از چندي به تيم داماش گيلان پيوست.

*سهراب بختياري زاده

سهراب بختياري زاده نيز از جمله بازيكناني است كه در انتخاي فصل و در آستانه فصل نقل و انتقالات با تيم هاي زيادي وارد مذاكره مي شود و اين قضيه را تا روزهاي پاياني مهلت عقد قرارداد ادامه مي دهد ولي سرانجام به يك تيم مي پيوندد و آن همه مذاكره نقش بر آب مي شود.

*مجتبي جباري

مجتبي جباري بازيكن تيم استقلال تهران نيز يكي از بازيكناني است كه به علت مبلغ قرارداد گاه بحث مذاكره با تيمي ديگر را نيز به ميان آورده است و همين مسئله باعث شده است تا مسئولان تيم استقلال خواسته هاي وي را قبول كنند و در حالي است كه در بسياري از موارد وي حتي مصدوم بوده است توانسته خواسته هايش را به باشگاه استقلال تهران تحميل كند.

*محمدرضاخلعتبري

محمدرضا خلعتبري نيز از جمله بازيكناني است كه با تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس تهران مذاكره هايي داشته است. وي در نيم فصل قرار بود پس از پايان همكاري اش با الغرافه قطر به پرسپوليس بپيوندد ولي در نهايت به ليگ امارات پيوست.

*ميلاد زيندپور

ميلاد زيندپور نيز در فصل نقل و انتقالات شيوه خاصي دارد. وي ابتدا با يكي از دو تيم استقلال يا پرسپوليس وارد مذاكره مي شود و سپس وقتي مبلغ قراردادش به اندازه كافي بالا رفت به تيمي ديگر مي پيوندد.

اين تيم ها مي توانند استيل آذين، داماش و يا هر تيم ديگري مي باشند.

*عماد محمدرضا

بازار شيوه هاي خاص در فصل نقل و انتقالات تنها مخصوص بازيكنان ما نيست، بلكه بازيكنان عراقي نيز به لطف حضور در ليگ ايران استعداد خوبي در اين زمينه پيدا كرده اند.

بطور مثال عماد محمدرضا بازيكن عراقي ليگ كشورمان نيز ابتدا مذاكره هاي خود را با دو تيم استقلال و پرسپوليس آغاز مي كند و سپس به تيمي ديگر مي پيوندد.

همين مذاكرات ابتدايي مي تواند رقم قرارداد وي را تا حد زيادي بالا ببرد. با اين شرايط، بنظر مي رسد مذاكره با دو تيم استقلال و پرسپوليس تهران در بسياري از موارد راه حل مناسبي براي افزايش رقم قرارداد بازيكنان باشد.

حال بايد منتظر ماند و ديد در چند روز آينده كه فصل نقل و انتقالات ليگ دوازدهم آغاز مي شود بازيكنان چه شرايطي پيدا مي كنند و آيا تيمي دراين ميان دور زده مي شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mehrdad

      البته همشون از تیم های مطرح اروپایی هم پیشنهادات خوبی داشتند ولی به خطر عرق ملی و طرفدارا و تعصب به اون تیم نرفتن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج