۲۲۰۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خانم‌هايي كه بايد شغل‌شان را عوض كنند

بعضي از خانم‌هايي كه دچار اضافه وزن هستند، بهتر است به جاي رژيم گرفتن به فكر تغيير شغل خود باشند.

خانم‌هايي كه بايد شغل‌شان را عوض كنند

خانم‌هايي كه بايد شغل‌شان را عوض كنند

برترین ها: تحقيقات نشان مي‌دهد، زناني كه بيش از اندازه كار مي‌كنند يا برعكس در محل كار حوصله‌شان سر مي‌رود با احتمال بيشتري نسبت به ديگران ممكن است شروع به خوردن بي‌رويه كنند.در اين نوع از پرخوري كه در اصل از حالت‌هاي رواني و احساسي سرچشمه مي‌گيرد، فرد به‌طور ناخودآگاه غذا مي‌خورد تا بر استرس، نگراني يا بي‌حوصلگي خود غلبه كند. در اين حالت شما تا تمام شدن بيسكويت‌‌ها، شكلات‌ها، تنقلات و خلاصه هر چيزي كه در مقابل‌تان قرار گرفته است به خوردن ادامه مي‌دهيد.

اما بعد از اين حالت بازهم احساس مي‌كنيد نياز به خوردن داريد و بسته جديدي از يك ماده خوراكي را باز مي‌كنيد. دانشمندان از اين حالت با عنوان «پرخوري احساسي» ياد مي‌كنند و براساس آمار تعداد قابل توجهي از زناني كه اضافه‌وزن دارند به آن دچار هستند. معمولا زناني كه فشار كاري زيادي دارند و مشغله زياد در حال فرسوده‌كردن جسم و روح آن‌هاست، بيشتر به اين نوع پرخوري دچار مي‌شوند و در عين حال توانايي زيادي هم در كنترل رفتارهاي خود ندارند. نزديك به ۲۲ درصد از زنان شاغل در محل كار خود با اين وضعيت دچار هستند. دسته ديگر از قربانيان اين بيماري هم زناني هستند كه به شغل خود علاقه ندارند يا در محل كار احساس بي‌حوصلگي دارند البته علاوه بر شغل، نارضايتي از عوامل ديگر مانند ازدواج يا وضعيت اقتصادي نيز ممكن است زنان را به سمت پرخوري احساسي سوق بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج