۱۴۶۵۵۲۹
۱۳۲۴
۱۳۲۴
پ

خوشحالی چند بازیکن استقلال از خشم موسیمانه!

بازی دادن موسیمانه به ابوالفضل زمانی نشان داد که او ابایی از فرصت دادن به جوان‌ها ندارد.

ورزش سه: در کنار همه اتفاقات تلخ برای استقلال بعد از شکست مقابل خیبر خرم‌آباد، یک اتفاق ویژه و مثبت را در ترکیب این تیم شاهد بودیم که به بازی کردن مهاجم جوانی مثل ابوالفضل زمانی برمی‌گردد.

خوشحالی چند بازیکن استقلال از خشم موسیمانه!

در دقیقه 84 بازی دیروز پیتسو موسیمانه که از نمایش شاگردانش بسیار عصبانی و ناراحت بود، از زمانی 19 ساله که سال گذشته در پیکان تهران چهره شد و امسال به استقلال پیوست، خواست به جای رامین رضاییان به زمین برود.

حضور زمانی در ترکیب استقلال نشان دهنده آن است که سرمربی خشن آبی‌ها برای بازی دادن به نفرات به نام آنها توجهی نمی‌کند و هر بازیکنی که از نظر فنی در شرایطی بهتر قرار داشته باشد را به زمین می‌فرستد.

استقلال امسال در اسکواد خود بازیکنان جوانی ابوالفضل زمانی، ضرغام سعداوی، سامان تورانیان، امیر علی صادقی و... را دارد که حالا این نفرات و بازیکنانی که از پایه‌ها به تیم بزرگسالان ملحق شدند با امیدواری بیشتری کار خود را دنبال می‌کنند.

حالا یک سرمربی خارجی و بدون ذهنیت قبلی به ایران آمده، بازیکنان جوان استقلال این شانس را دارند که با رساندن شرایط جسمانی خود به ایده‌آل‌های موسیمانه در ترکیب تیم خود قرار بگیرند و فرصت مناسبی برای آنها در بازی های آینده مهیا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج