۱۴۶۴۴۷۸
۱۱۹۳
۱۱۹۳
پ

پیغام گاریدو به باشگاه پرسپولیس درباره سعید صادقی

خلاف ادعای برخی از رسانه ها، کارلوس گاریدو به سعید صادقی نیاز دارد و هیچ تمایلی به جدایی این بازیکن ندارد.

خبرورزشی: چند روز قبل بود که در خبری اختصاصی از ناراحتی سعید صادقی بابت نیمکت نشینی در بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل نساجی خبر داده و نوشتیم که با توجه به ناراحتی این بازیکن و ترک تمرین، گاریدو او را از لیست بازی با السد کنار خواهد گذاشت. اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و صادقی از همراهی کاروان پرسپولیس به دوحه جا ماند.

پیغام گاریدو به باشگاه پرسپولیس درباره سعید صادقی

در ادامه این خبر اما برخی رسانه ها ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شدند که گاریدو دیگر نیازی به سعید صادقی نداشته و با توجه به این که برای دومین بار طی چند هفته اخیر با این بازیکن دچرا چالش شده دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن را ندارد. از این رو باشگاه پرسپولیس قرار است در نیم فصل با این بازیکن قطع همکاری کند.

این ادعا در حالی توسط برخی رسانه ها منتشر شد که گاریدو تصمیمی برای کنار گذاشتن صادقی نداشته و خلاف ادعاهای مطرح شده نمی خواهد این بازیکن را کنار بگذارد. در این رابطه شنیدیم گاریدو در صحبتی که با یکی از مدیران تیم داشته، در مورد صادقی اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد و قرار است طی روزهای آینده با گفتگوی بیشتر با این بازیکن این واقعیت را به او القا کند که با توجه به بازی های حساس و پرتعداد باقی مانده در لیگ برتر و لیگ نخبگان قطعا به او نیز بازی خواهد رسید و بهتر است در این مورد صبوری بیشتری به خرج دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج