۱۴۶۳۸۲۷
۲ نظر
۱۲۲۵
۲ نظر
۱۲۲۵
پ

ستاره پرسپولیسی جواب توهین استقلالی‌ها را داد

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب آهن در فضای مجازی با برخی هواداران منتسب به تیم استقلال درگیر جدال جالبی شده است.

ورزش سه: در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر استقلال در خانه خود به ذوب آهن باخت. آن هم نه یک باخت معمولی، بلکه با نتیجه سه بر صفر! نتیجه‌ای که باعث شد استقلالی‌ها بعد از حدود ۱۰ سال یکبار دیگر طعم شکست سنگین خانگی را بچشند.

ستاره پرسپولیسی جواب توهین استقلالی‌ها را داد

تقریبا همه بازیکنان ذوب آهن در این بازی عملکردی بی‌نقص داشتند. یکی از آنها شایان مصلح بود. مدافع چپ ذوب آهن که به دلیل سابقه حضورش در پرسپولیس جزء چهره‌های پرسپولیسی لیگ برتر به حساب می‌آید در مصاف با استقلال توانست انتظارات محمد ربیعی را برآورده کند.

بعد از بازی بود که او در پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی خود برای استقلالی‌ها کری خواند. او با انتشار تصویری از شادی خودش در پایان بازی نوشت: «+ علم بهتر است یا ثروت؟ - برد سه هیچ توی خونه حریف». همین پست باعث شد تا تعداد قابل توجهی هوادار مجازی منتسب به تیم استقلال با کامنت‌های خود به بازیکن ذوب‌آهن حمله کنند. حملاتی که گاها با توهین‌های زشت و زننده همراه بود.

ستاره پرسپولیسی جواب توهین استقلالی‌ها را داد

شایان مصلح ساعاتی پس از این اتفاق با انتشار تصویر دیگری از خود به آنها که اکثرشان استقلالی به حساب می‎آیند پاسخ داد و نوشت: «مثلا شما نگاه کن من در عین خلاقیت و احترام برای برد تیمم خوشحالی کردم و پست اینستاگرامی گذاشتم. بعد یه عده به جای اینکه مثلا محترمانه کری بخونن یا حاضر جوابی کنن توهین می‌کنن. خب این نشون می‌ده اکثرا ادبیات رو افتادید دیگه یا تهش شهریور پاس کردید یا تک ماده زدید.»

چهره شایان که دستی هم بر شعر و ادبیات دارد در دستگاه ریکاوری با هوای سرد خوراک یک استوری بوده و بهانه برای انتشار آن سریعا جور شده است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابی دل

      اخه تو اگر بازیکن تاپی هم بودی کری میخوندی شاید کسی ناراحت نمیشد جواب هم نمیدادن چونکه تو اصلا بخدا بازیکن نیستی درحد لیگ دسته ۲ هم نیستی این باعث توهین میشه یکبار بشین بازی خودت نگاه کن ببین ارزش کری خوندن داره

    • فرزند ایران

      قابل توجه ت که یک استقلای هستم توهین نکردم گفت اگر مالی بود از پرسپولییس نمینداختنت بیرون دروغ گفتم؟ رشته ادبیات خوندم همیشه ۲۰بودم شاعر ونویسنده ام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج