۱۴۶۳۷۶۸
۷۴۴
۷۴۴
پ

حقیقتِ شایعه نگران‌کننده درباره سردار آزمون

بنا به ادعای برخی رسانه‌‌های اماراتی سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش شباب الاهلی دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

ورزش سه: در ساعات گذشته شایعه عجیب و غریبی در مورد سردار آزمون در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان منتشر شده است.

حقیقتِ شایعه نگران‌کننده درباره سردار آزمون

سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران که با دو گل و یک پاس در دیدار مقابل قطر مرد شماره یک استادیوم راشد دبی بود، در بازگشت به تیم باشگاهی نیز درخشش خود را برای شباب الاهلی ادامه داد و ستاره تیمش در دیدار جام حذفی لقب گرفت.

سردار در نیمه اول دیدار با دباالحصن کرنر ارسالی بازیکن هم دسته را با یک ضربه سر دقیق همراه کرد تا نقش خود را در پیروزی پنج گله شباب الاهلی ایفا کند و این تیم را یک مرحله در جام حذفی امارات پیش ببرد. با این حال او در این بازی دچار مصدومیتی شد که با شایعات عجیب در فضای مجازی امارات همراه شد.

از ساعتی پیش فوتبال دوستان اماراتی خبری را در صفحات خود قرار دادند مبنی بر اینکه آزمون از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده و به همین دلیل شش ماه از میادین دور خواهد بود و باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

حقیقتِ شایعه نگران‌کننده درباره سردار آزمون

این در حالی است که مصدومیت آزمون با رباط صلیبی به منزله پایان کار او درمرحله مقدماتی جام جهانی بود و در این وضعیت خطیر خبر بسیار بدی برای امیر قلعه‌نویی و تیم ملی ایران محسوب می‌شد و به همین دلیل واکنش فوری کاربران ایرانی را نیز به دنبال داشت.

با این حال پیگیری خبرنگار ما و کسب اطلاع از این بازیکن نشان می‌دهد که رباط صلیبی او به هیچ وجه دچار آسیب نشده و این بازیکن با طی دوران نقاهت کوتاه به میادین بازخواهد گشت.

سردار نیز با بی توجهی نسبت به شایعات صفحات اجتماعی و به خصوص کاربران اماراتی شباب الاهلی، تمرکز خود را روی بازگشت سریع و حضور در تمرینات تیم شباب الاهلی معطوف کرده است.

شباب الاهلی بعد از بازی آسیایی در دو بازی حساس به مصاف الشارجه و العین خواهد رفت و سرمربی این تیم نیاز مبرمی به حضور سردار آزمون خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج