۱۴۶۰۹۹۳
۴۷۱
۴۷۱
پ

صادقی برای احیای سایپا قلق‌گیری می‌کند

تیم فوتبال سایپا سومین پیروزی فصل را در هفته ششم جشن گرفت.

ورزش سه: تیم فوتبال سایپا سومین پیروزی فصل را در هفته ششم جشن گرفت.

صادقی برای احیای سایپا قلق‌گیری می‌کند

در فصل جدید سایپا با تغییرات بزرگی مهیای حضور در مسابقات لیگ دسته اول شده است. آنها که یکی از تیم‌های همیشه حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران بودند، پس از 20 سال به لیگ دسته اول سقوط کردند و حالا چهارمین سال پیاپی است که تلاش می‌کنند به لیگ برتر بازگردند.

در فصل جدید اما نگاه‌ها در بخش مدیریتی سایپا تغییر کرد و برای احیای تیم نارنجی‌پوش فوتبال ایران به سراغ کسی هستند که همواره با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های مختلف به این تیم وفادار ماند. صادقی در لیگ بیستم هم هدایت سایپا را عهده‌دار بود، اما مدیران وقت باشگاه که با او مشکل داشتند اجازه ندادند کارش را تا پایان فصل پیش ببرد و درنهایت مجموع اقداماتی که انجام دادند به سقوط این تیم منجر شد و حتی در فصل بعدی چیزی نمانده بود که آنها به دسته دوم هم سقوط کنند.

صادقی برای احیای سایپا قلق‌گیری می‌کند

حالا در فصل جدید سایپا با صادقی در پایان هفته ششم تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. آنها از 6 مسابقه قبلی صاحب 3 پیروزی، یک تساوی و دو شکست هستند و در آخرین مسابقه موفق شدند نیروی زمینی را با یک گل شکست دهند.

به نظر می‌رسد هر چه از مسابقات می‌گذارد صادقی که طی 4 سال اخیر با محمد ربیعی در مس رفسنجان و ذوب آهن تجربیات زیادی کسب کرده، تیمش را منسجم‌تر روانه مسابقات می‌کند و اگر این روند ادامه‌دار باشد مدعیان صعود به لیگ برتر باید حساب ویژه‌ای روی سایپا با ابراهیم صادقی باز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج