۱۴۶۰۶۱۰
۸۰۱
۸۰۱
پ

تن‌هاخ مقابل اولدترافورد مسخره شد و باز هم از رو نرفت!

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود دست انداخته شدن به خاطر نتایج ضعیفش ظاهراً به هیچ عنوان نگران برکناری‌اش نیست.

خبرگزاری تسنیم: یکی از خوشحال کننده‌ترین خبرهایی که هواداران منچستریونایتد می‌توانند در این روزها بشنوند، خبر تغییر در کادر فنی تیم و برکناری اریک تن‌هاخ از سرمربیگری است. با اینکه مدیران باشگاه هنوز چنین تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند، هواداران یونایتد خودشان دست به کار شده‌اند و سعی کرده‌اند که با طعنه و کنایه، مرد هلندی را مجاب کنند، هر چه زود اولدترافورد را ترک کند. ظاهراً مدیرکارگزینی شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای انگلیس هم جزو آنهاست.

تن‌هاخ مقابل اولدترافورد مسخره شد و باز هم از رو نرفت!

تصاویری منتشر شده که یکی از کامیونت‌های شرکت دومینوی انگلیس را کنار ورزشگاه اولدترافورد در حال حمل یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ نشان می‌دهد. روی این صفحه نمایش بزرگ تصویری از اریک تن‌هاخ دیده می‌شود و یک آگهی استخدام که در آن آمده است: «در حال جذب نیرو هستیم، نه تو اریک»

تن‌هاخ مقابل اولدترافورد مسخره شد و باز هم از رو نرفت!

در همین حال صفحه اختصاصی این شرکت در شبکه‌های مجازی نیز پیام طعنه‌آمیز دیگری را منتشر کرده که در آن آمده است:« مشاغل مهم، افراد مناسب نیاز دارند.» سخنگوی شرکت انگلیسی هم در این خصوص گفت: بر اساس عملکردش، خیلی طول نخواهد کشید که تن‌هاخ اخراج شود. از قضا ما هم در شلوغ‌ترین بازه زمانی کارمان در طول سال هستیم و نیاز به جذب نیرو داریم، البته ما افرادی را می‌خواهیم که کارشان نتیجه داده باشد. بنابرین متأسفانه در شرکت‌مان جایی برای تن‌هاخ نداریم.

تن‌هاخ مقابل اولدترافورد مسخره شد و باز هم از رو نرفت!

با تمام این‌ها به نظر می‌رسد که تن‌هاخ چندان نگران اخراج شدنش نیست، حتی زمانی که خبرهایی مبنی بر برگزاری یک جلسه اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه برای تعیین تکلیف کادر فنی منتشر شده است. او که تیمش بدترین شروع را در 35 سال گذشته داشته و از 7 بازی تنها 8 امتیاز گرفته، فرا رسیدن تعطیلی لیگ برای برگزاری بازی‌های ملی ماه اکتبر، ترجیح داده به تعطیلات برود و خوش بگذراند. ظاهراً مربی 54 ساله به واسطه صحبت‌هایی که بعد از تساوی خانگی اخیر برابر استون‌ویلا داشته به این نتیجه رسیده که مدیران باشگاه فعلاً قصد اخراجش را ندارند و همین موضوع باعث شده که با خیال آسوده به تعطیلات برود. این در حالیست که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن توماس توخل، سرمربی فصل گذشته بایرن مونیخ که در حال حاضر بیکار است، شنیده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج