۱۴۵۷۲۹۲
۱ نظر
۲۶۰۲
۱ نظر
۲۶۰۲
پ

ستاره‌های درخشان در تیمی که هیچ برنامه‌ای برای بردن ندارد

تفاوت کیفیت بازیکن خوب خارجی با بازیکنان معمولی را در دربی و نمایش دو ستاره استقلال دیدیم

خبرورزشی: استقلال دربی ۱۰۴ را باخت. با نمایشی که از ابتدا مشخص بود شانسی برای برد ندارد. استقلال هیچ برنامه‌ای برای گل زنی و بردن نداشت و مثل سایر بازی‌های این فصل و فصل قبل تنها امیدوار به حوادث و اتفاقات درون محوطه جریمه حریف بود.

جواد نکونام فصل قبل با فشار روی داوران آنها را مجاب به گرفتن پنالتی می‌کرد. این فصل با حضور کمک داور ویدیویی هم این تاکتیک را رها نکرده و دیدیم برابر ملوان با کمک داور ویدیویی هم صاحب پنالتی بی‌دلیل شد! او این فصل هم با وجود هزینه کلان همان مسیر را می رود و دیدیم در دربی استقلال هیچ برنامه ای برای گلزنی نداشت.

اما در همین نمایش سردرگم و بدون برنامه استقلال که تنها دنبال گذشت زمان و رسیدن به سوت پایان بود، عملکرد دو بازیکن خارجی کاملاً متمایز از سایرین به چشم آمد. اندونگ بازیکنی سربالا و باهوش بود که ثابت کرد چه تفاوت‌های چشمگیری با بازیکنان ما دارد.

ستاره‌های درخشان در تیمی که هیچ برنامه‌ای برای بردن ندارد

کافیست به سرنوشت توپ‌هایی که به اندونگ می‌رسید نگاه و با سرنوشت توپ‌هایی که به بقیه هافبک‌ها در وسط زمین می‌رسید، مقایسه کنید. بازیکن ایرانی یا معمولی همیشه نزدیک‌ترین فرد را انتخاب می کند تا با دادن توپ به او از خود رفع تکلیف کرده باشد! او فقط می خواهد خودش خراب نکند و کاری به تیم و نتیجه ندارد.

اما بازیکن خوب همیشه بهترین فرد را می بیند و موقعیت سازی می کند. خودش به دردسر می افتد و حتی ممکن است توپ لو برود و ضد حمله شده و او را مقصر بدانند اما بهترین را برای تیمش می خواهد و انجام می دهد. تمام توپ های اندونگ رو به جلو بود و روند بازی را به نفع استقلال عوض می کرد.

و جلال الدین ماشاری‌پوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را ببینید. او که در یک صحنه سروش رفیعی را برای همیشه از جریان مسابقه خارج کرد، در تمام طول مسابقه مهره‌ای در خدمت تیم بود. ماشاری‌پف ستاره نیمه اول بازی بود که حتی یک اشتباه یا حرکت بی نتیجه نداشت. تمام حرکات او در خدمت تیم و خراب کردن بازی حریف بود اما...

فوتبال یک کار گروهی است و از مسی و رونالدو هم به تنهایی کاری ساخته نیست. باید تیم برنامه داشته باشد و برای آن تمرین کرده باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      مشخصه... مشکل تیم مربی هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج