۱۴۵۵۶۱۱
۲۰۰۱
۲۰۰۱
پ

یک ایرانی، چهره ویژه شهر منچستر شد

با وجود ناکامی در گلزنی، مهدی طارمی چهره ویژه نبرد با منچسترسیتی بود و عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت.

فوتبال ۳۶۰: با وجود ناکامی در گلزنی، مهدی طارمی چهره ویژه نبرد با منچسترسیتی بود و عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای گذاشت.

یک ایرانی، چهره ویژه شهر منچستر شد

تیم‌های منچسترسیتی انگلیس و اینتر ایتالیا شب گذشته نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مقابل یکدیگر برگزار کنند که این نبرد جذاب در ورزشگاه اتحاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. سورپرایز ویژه سیمونه اینزاگی برای نبرد با منچسرسیتی، حضور مهدی طارمی در ترکیب اولیه اینتر و نیمکت‌نشینی لائوتارو مارتینس بود و جالب آنکه با وجود ورود مارتینس به ترکیب اینتر، طارمی در میدان مسابقه باقی ماند و تا دقیقه 90 کارش را پیش برد.

ستاره ایرانی اینتر در جریان مسابقه شب گذشته 3 بار برای تیمش خلق موقعیت کرد که بهترین فرصت ایجاد شده از سوی او را متئو دارمیان از دست داد. 24 لمس توپ، 11 پاس صحیح و 6 عملکرد دفاعی موفق در کارنامه مهدی طارمی به‌ثبت رسید و او از سایت‌های معتبر ارائه آمار و ارقام فوتبالی توانست نمره قابل‌قبولی دریافت کند. در کنار ارائه یک نمایش خوب برابر منچسترسیتی، اتفاق ویژه برای طارمی بعد از پایان جدال با حریف نامدار انگلیسی، تعریف و تمجید اینزاگی از ستاره ایرانی تیمش بود و همچنین لوکا تونی و جیک اسمالی هم به طور ویژه از عملکرد طارمی قدردانی کردند.

مهدی بازیکن مهمی برای اینتر است

سیمونه اینزاگی بعد از پایان جدال با اینتر درباره عملکرد مهدی طارمی گفت: «فرصت طارمی که خودش می‌توانست جلو برود و تک‌به‌تک شود، یا پاس او به دارمیان که از دست رفت را دائما‌ در ذهنم مرور می‌کنم! می‌توانستیم گل بزنیم. مهدی بازیکن مهمی برای اینتر است. خیلی خوب کار می‌کند و امشب کمک زیادی به تیم کرد. در کنار طارمی، تورام هم بازی خوبی را سپری می‌کرد اما ترجیح دادم او را بیرون بکشم و مهدی را در زمین نگه دارم. دارمیان [درباره موقعیت روی پاس طارمی] گفت بارلا از من توپ خواست. اما بیش از همه، موقعیت مخیتاریان بود که مرا ناامید کرد».

طارمی عالی بازی کرد

لوکا تونی، ستاره نامدار فوتبال ایتالیا که در نقش کارشناس مسابقه منچسترسیتی و اینتر کار خود را پیش می‌برد، بعد از اتمام این مسابقه و تساوی بدون گل دو تیم، به تمجید از ستاره ایرانی نراتزوری پرداخت و با اشاره به عملکرد مهدی طارمی گفت: «طارمی عالی بازی کرد. دوندگی زیادی در زمین داشت. این نشان می‌دهد بسیار خوب تمرین کرده و آمادگی بدنی بالایی دارد. اینزاگی فوق‌العاده است، بازیکنانش را تغییر داد اما اینتر مثل یک ماشین، بی‌نقص ادامه می‌دهد».

طارمی باید جایگاهش در ترکیب را محکم کند

اینزاگی و تونی تنها چهره‌هایی نبودند که شب گذشته و بعد از اتمام دوئل منچسترسیتی و اینتر به طور ویژه از مهدی طارمی قدردانی کرد؛ چرا که جیک اسمالی، خبرنگار (SempreInter) بعد از تساوی بدون گل به‌ثبت رسیده در جدال شب گذشته، به نمایش خوب طارمی اشاره کرد و توضیح داد: «یکی از مهم‌ترین نکات این بازی که جلب توجه می‌کرد، بازی خوب مهدی طارمی بود. با رفتن الکسیس سانچز و کم‌اثرشدن تدریجی مارکو آرناتوویچ، طارمی باید جایگاهش در ترکیب را محکم کند. در هنگام پا‌به‌توپ بودن کاملا روان بود و این بسیار دلگرم‌کننده است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج