قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۴۵۰
۱ نظر
۴۳۵۲
۱ نظر
۴۳۵۲
پ

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

تیم ملی ایران سه‌شنبه هفته جاری باید در زمینی به مصاف امارات برود که تیم ملی ایران و استقلال شکست‌های تلخی را در آن تجربه تجربه کرده‌اند.

خبرورزشی: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت تیم ملی امارات و کشورمان روز سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه "هزاع بن زاید" در شهر العین برگزار می‌شود.

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش باید سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین به میدان بروند. این ورزشگاه همان استادیومی است که تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ هشتم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملتهای ۲۰۱۹ شکست تلخی را با حساب سه بر صفر مقابل ژاپن تجربه کرد.

تیم ملی ژاپن در آن دیدار موفق شد شاگردان کارلوس کی روش را ظرف ۳۰ دقیقه - از دقیقه ۶۰ تا ۸۹ - با سه گل به شوک فرو ببرد و در نهایت یک ایران را در حسرت رسیدن به دیدار فینال باقی بگذارد.

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

اما درست یک سال و نیم قبل از آن تیم فوتبال استقلال در تاریخ نهم خرداد ماه ۱۳۹۶ یک شکست سنگین را در همین ورزشگاه همراه با علیرضا منصوریان تجربه کرد. دیدار دور برگشت محله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در همان سال در شرایطی با نتیجه ۶ بر یک به سود العین به پایان رسید که شاگردان علیرضا منصوریان از دقیقه ۲۷ شروع به گل خوردن کردند و تا اواخر نیمه دوم ۶ بار دروازه سید مهدی رحمتی را باز شده دیدند!

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

تک گل استقلال در آن دیدار توسط کاوه رضایی از روی یک ضربه ایستگاهی زمانی به ثمر رسید که استقلال شش گل از میزبانش خورده بود و هیچ دردی از تیم علیرضا منصوریان دوا نکرد.

حالا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش که در آخرین دیدار مقابل امارات در کشور قطر دو بر صفر در جام ملت‌های ۲۰۲۴ برنده شده بودند پس از حدود ۸ ماه این بار باید ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین امارات به دیدار تیم امارات برود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مارشال

      وای چه قدر ترسناک ولی ترسناک تر از ورزشگاه ایران نیست خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج