قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۱۷۳۸
۵ نظر
۸۲۲۷
۵ نظر
۸۲۲۷
پ

شوخی غیرمنتظره طارمی با بداخلاقی قلعه‌نویی!

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچ بازی در مقدماتی جام جهانی آسان نیست و ما هم قرقیزستان را دست کم نمی‌گیریم.

برترین‌ها: مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با قرقیزستان اظهار داشت: هیچ بازی آسان نیست، صحبت‌های برخی در مورد این‌که باید با یک دست و یک پا صعود کنیم، درست نیست. او همچنین از برخورد قلعه‌نویی در صورت عدم نتیجه رضایت‌بخش حرف زد.

شوخی غیرمنتظره طارمی با بداخلاقی قلعه‌نویی!

وی ادامه داد: رویه صعود به جام جهانی آسان نشده است، پتانسیل داریم و می‌توانیم چند دوره به جام جهانی برویم. اکنون نیز الویت صعود است. با وجود قطر قهرمان جام ملت‌ها، امارات با برنامه، ازبکستان رو به پیشرفت و قرقیزستان و کره شمالی کار ما آسان نیست.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: کار پیش رو را کوچک ندانیم. قبلا چند دوره یک بار به جام جهانی می‌رفتیم، کار سخت است؛ قرقیزستان را آنالیز کرده‌ایم، در دفاع خوب و منتظر ضدحملات هستند. این تیم را دست کم نمی‌گیریم و بازی سختی داریم.

طارمی ادامه داد: برای ارائه بهترین عملکرد به زمین می‌رویم تا با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم. قول می‌دهم من و همه بازیکنان کم‌کاری نمی‌کنند و دنبال چیزهای دیگری نیستیم.

وی یادآور شد: اینجا هستم تا باافتخار به تیم ملی کمک کنم. تمام توانم را می‌گذارم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت دل مردم را شاد کنیم؛ با انگیزه کامل به زمین می‌آییم زیرا در غیر این صورت امیر قلعه‌نویی در جلسه فنی فقط ما بازیکنان بزرگ را نابود می‌کند.(باخنده) به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنیم.

مهاجم تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا توصیه خاصی به بازیکنان جوان‌تر دارد‌، خاطرنشان کرد: مسؤولیت من این است که عملکرد خوبی ارائه بدهم، تلاش من سبب می‌شود سایر بازیکنان در صورت دوست داشتن، مرا سرلوحه قرار دهند؛ مسؤول کسی نیستم که توصیه کنم و بازیکنان شخصیت بالایی دارند. می‌دانند چطور باید زندگی حرفه‌ای داشته باشند.

طارمی افزود: اگر کسی درخواستی داشته باشد، جواب می‌دهم اما رفتارم در تمرین و بیرون از تمرین را می‌توانند ببیند و تأثیر بگیرند.

وی در پایان گفت: وقتی صحبت از مردم می‌کنیم یعنی همه ایران، چه داخل ایران چه خارج از ایران؛ از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم، وقتی آمدیم شوکه شدیم. موقع ورود و خروج از هتل افراد زیادی برای استقبال می‌آیند و جو خیلی خوبی در اصفهان وجود دارد. موقع تمرین هم زحمت زیادی کشیدند؛ با تیم ملی هستیم و نباید الان رنگ باشگاه‌ها دخالت داده شود. باید به عنوان بازیکن تیم ملی ما را ببینند و در بازی فردا حمایت کنند تا بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابی

      چقد تو بزرگی😄

    • ناشناس

      تو خیلی وقت نابودی

    • پ♥

      چه فیلم سینمایی زیبایی بود!؟
      راستی ژانر این فیلم، چی بوووددد؟؟؟؟!!!!

    • پرسپولیسی

      بسوز تو فقط بسوز کیسه کش جان

    • ناشناس

      وقتی بازیکنان بزرگ از خود مایه نگذارند و مانند حریف تلاش کافی نکنند معلوم است که باید توسط مردم و مربی بازخواست شوند که چرا مانند بازی در کشورهای خارجی در ایران تلاش کافی نمی‌کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج