قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۶۷۷
۴۷۷۸
۴۷۷۸
پ

نمره شماره بیست پرسپولیس ۲۰ بود!

خرید جدید پرسپولیس در اولین آزمونش در جمع شاگردان گاریدو عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

خبرگزاری برنا: پرسپولیس در اولین بازی خود در حالی برابر ذوب‌آهن به میدان رفت که ترکیب سرخ‌ها با تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل روبرو بود تا قهرمان دوره قبل لیگ برتر با چهره‌ای کاملا جدید و دگرگون شده در بازی افتتاحیه مقابل حریفش قرار بگیرد.

نمره شماره بیست پرسپولیس ۲۰ بود!

یکی از چهره‌های جدیدی که در این بازی برای اولین بار در ترکیب سرخ‌ها به میدان رفت ایوب العملود مدافع مراکشی بود که به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی فر به جمع قرمزهای پایتخت پیوست.

ایوب در بازی اول خود با پیراهن پرسپولیس چهره موفق و مسلطی را از خود نشان داد تا مشخص شود یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در این فصل به شمار می‌رود. او که برابر ذوب‌آهن در پست دفاع راست در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت در مجموع توانست انتظارها را برآورده کند.

نکته جالبی که در بازی او برای پرسپولیس مشهود بود، اعتماد به نفس بالا و همینطور هماهنگی خوب او با سایر بازیکنان بود. جالب اینجاست در دقایق پایانی بازی و زمانی که وحید امیری به عنوان یار تعویضی پرسپولیس از ترکیب سرخ‌ها خارج شد، ایوب برای دقایقی در پست دفاع چپ در ترکیب قرمزها به کار خود ادامه داد تا به نوعی مشخص شود بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست است.

شماره بیست پرسپولیس در گام اول خود در جمع شاگردان گاریدو نشان داد رفته رفته می‌تواند به یکی از عناصر تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل شود و شاید هم بتوان از او به عنوان آچارفرانسه جدید پرسپولیس یاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج