قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۲۸۸
۱ نظر
۳۱۵۴
۱ نظر
۳۱۵۴
پ

جزییات پیشنهاد استقلال به ستاره آرسنال!

باشگاه استقلال در این پنجره نقل و انتقالاتی تا آستانه جذب نیکولاس پپه، بازیکن سابق آرسنال پیش رفته بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد و پپه به ویارئال رفت.

فوتبال برتر: استقلال در راستای تقویت خود برای لیگ نخبگان آسیا، قصد یک ستاره بزرگ را داشت.

جزییات پیشنهاد استقلال به ستاره آرسنال!

باشگاه استقلال که امروز از خرید دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا رونمایی کرد، به جز جذب این دو بازیکن باتجربه قصد داشت با یک خرید بزرگ و غافلگیرکننده، تیم خود را آماده حضور پرقدرت در لیگ نخبگان آسیا کند. پس از توافق نهایی برای جذب کاکوتا و پیش از جذب اندونگ، جواد نکونام با توجه به وضعیت نامشخص زیلیکیچ درخواست جذب یک وینگر خارجی را از مدیران استقلال کرده بود و مدیران استقلال به سراغ جذب نیکولاس پپه، بازیکن سابق آرسنال رفتند که یکی از گران‌ترین بازیکنان یک دهه اخیر لیگ برتر انگلیس بود.

با تأیید نکونام، مذاکرات بر سر قرارداد آغاز شد و باشگاه استقلال، پیشنهاد رسمی خود به پپه را از طریق ایمیل ارسال کرد و حتی دو طرف، بر سر یک مبلغ مشخص نیز به توافق رسیده بودند و حتی قرار بود کوین یامگا، واسطه بین باشگاه و پپه باشد اما در نهایت، پپه به دلیل مشکلات خانوادگی از حضور در لیگ برتر ایران سر باز زد.

پپه که به حضور در فوتبال ایران و استقلال نزدیک شده بود، پس از منتفی شدن حضور در استقلال به تیم ویارئال در لالیگای اسپانیا پیوست. فصل گذشته، او قراردادی ۳ میلیون دلاری با تیم ترابوزان اسپور داشت اما با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب خود، می‌توانست با مبلغ کمتری راهی استقلال شود که این انتقال بزرگ محقق نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شیش علی جوادچکش

      جوادچکش فعلاتیم رابرای لیگ نخبگان آماده میکندبعدکه به بازی بایکتیم قوی برسه بهانه میگیره تیم رارهاوفرارمیکنه حالاببینیدکاری که سرفولاداورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج