قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۵۲۵۷
۱ نظر
۲۵۸۹
۱ نظر
۲۵۸۹
پ

هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج

علیرضا حیدری در ۴۸ سالگی خودش را وارد چالش جدیدی کرد و با حضور در رقابت فیتنس روی استیج فیگور گرفت.

ورزش سه: علیرضا حیدری در ۴۸ سالگی خودش را وارد چالش جدیدی کرد و با حضور در رقابت فیتنس روی استیج فیگور گرفت.

حتی از دوران قهرمانی هم می‌توان به جرات علیرضا حیدری را خوش استایل ترین کشتی گیر ایرانی دانست. او همواره با بدنی تراشیده و بازوهای حجیم روی تشک حاضر می‌شد و به هنرنمایی و اجرای فنون می‌پرداخت. دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و برنز المپیک که آمادگی خود را در سال‌های دور از تشک و ورزش قهرمانی هم به خوبی حفظ کرده، اخیرا با تشویق برخی از دوستانش استارتی را برای حضور در یک چالش جدید آن هم در ۴۸ سالگی زد.

علیرضا حیدری که پای ثابت باشگاه‌های بدنسازی است، برای شرکت در مسابقات فیتنس که این روزها مورد توجه و استقبال جوان‌ترها قرار گرفته، ترغیب شد. او در ماه‌های اخیر تمریناتش را با هدف شرکت در مسابقات پیگیری کرد و رژیم غذایی کاملا جدی ای را آغاز کرد تا در نهایت امروز روی استیج مسابقات فیتنس قهرمانی کشور در مجتمع رزمال تهران حاضر شد.

هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج

ستاره کشتی آزاد جهان که در سال‌های گذشته چالش‌های زیادی همچون بازیگری را هم تجربه کرده بود، چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته بود که برایش سخت است تا روی استیج برود و بدون لباس فیگور بگیرد، اما بالاخره او تصمیمش را گرفت و امروز خودش را معرض دید داوران و رقابت با ورزشکارانی که به مراتب از او جوان‌تر بودند، قرار داد.

او که پیشنهادات بازیگری را هم دریافت کرده، به خاطر مشغله کاری این پیشنهادات را رد کرده است. البته که قبلا ستاره‌های شناخته شده زیادی از کشتی در حرفه سینما وارد شدند که مشهورترین آن‌ها محمدعلی فردین بود. حیدری هم به واسطه استایل و صدای خوبی که دارد، همواره مورد توجه کارگردانان بوده است.

هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج
هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج

آمادگی بدنی فوق العاده علیرضا حیدری که در ماههای اخیر در فضای مجازی هم حسابی فعال شده بود و با انتشار فیلم‌های باکیفیت آمادگی ذهنی را برای مخاطبانش جهت شرکت در مسابقات فیتنس ایجاد کرده بود، امروز هم مورد توجه داوران و تماشاگران قرار گرفت. به محض حضور حیدری روی استیج در رقابت رشته فیت مدل که در دو راند فیگور و لباس برگزار می‌شود، او مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت. 

حیدری هم مثل سایر ورزشکاران ابتدا به اجرای فیگور پرداخت و سپس با لباسی که برایش تهیه شده بود، روی استیج رفت و استایل فوق العاده خود را به رخ کشید. 

چند سال قبل بود که رضا نوروزی در همین مسابقات فیتنس حاضر شد و اتفاقا توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال با اینکه همچنان فیتنس را به صورت جدی پیگیری می‌کند، اما بعد از دو دوره حضور قید شرکت در مسابقات را زد. یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده این مسابقات مهدی ماهانی، بازیگر سینما و تلویزیون است که در رقابت امسال هم حاضر شده است. 

هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج

حالا با ورود علیرضا حیدری قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک، فضا برای ورود سایر چهره‌های شناخته شده ورزشی و هنری به این رشته باز شده و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده باز هم شاهد حضور قهرمانان آماده این‌چنینی روی استیج باشیم.

بعد از پایان راند مقدماتی نتایج و فینالیست‌های مسابقات فیتنس قهرمانی کشور معرفی خواهند شد و باید دید علیرضا حیدری می‌تواند هفته بعدی در فینال این مسابقات هم روی استیج برود و مثل رضا نوروزی فوتبالیست در اولین تجربه‌اش سربلند شود یا داوران رای دیگری را خواهند داد.

هیکل حیرت‌انگیز ستاره سابق کشتی روی استیج

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ماشالا دلگرم شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج