قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۵۷۲
۳ نظر
۳۱۷۸
۳ نظر
۳۱۷۸
پ

اتفاقی که باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها می‌شود

احتمال برگزاری دیدار افتتاحیه لیگ برتر بدون تماشاگر در تهران وجود دارد.

ورزش سه:  با توجه به اینکه مشخص شد ورزشگاه های تختی و شهرقدس در تهران به شروع لیگ بیست و چهارم نمی‌رسند، حالا مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن مبهم مانده است.

اتفاقی که باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها می‌شوددر این خصوص پرسپولیسی‌ها باید ورزشگاه میزبان خود را در تهران مشخص کنند ، اما عملا ورزشگاه‌های شهر تهران قابلیت میزبانی از افتتاحیه لیگ را ندارد.
در چنین شرایطی مسائلی درباره میزبانی پرسپولیس در شهر اراک در روز 25 مرداد از ذوب‌آهن مطرح شده ، اما حالا یک احتمال دیگر هم وجود دارد که برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران است.

ورزشگاه پاس قوامین به خاطر شرایط جغرافیایی که دارد، از نظر شورای تامین استان تهران امکان پذیرایی از تماشاگران را ندارد و به همین خاطر از چرخه لیگ برتر خارج شده است. با این حال با توجه به شرایط خاص پیش آمده احتمال برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در این ورزشگاه وجود دارد.

برگزاری بازی افتتاحیه در ورزشگاه پاس اما بدون حضور تماشاگران میسر خواهد شد و این موضوعی نیست که مورد قبول پرسپولیس باشد.

با همه موضوعات مطرح شده قرار است امروز ظهر جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار شود تا مسئولان پرسپولیس ، شورای تامین و فدراسیون فوتبال در نهایت به جمع‌بندی درباره ورزشگاه میزبان افتتاحیه لیگ برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پدرام

      لنگ حکومتی است!

    • ناشناس

      خیلی مسخره است که دوتیم پرطرفدارایران،درمرکزودرشهرخودشان یک زمین فوتبال مناسب نداشته باشندواحتمالامجبورشونددرشهرستان دیگری باری کنندواسمش هم این باشدکه میزبان تیم مقابل اند،بنظرشما خنده داره یاگریه؟؟.

    • ناشناس

      بااین همه ادعا عربستان جام جهانی برگزار می‌کنه ما ورزشگاه نداریم و به سمت آماتور بودن درحرکتیم این است پیشرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج