جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۴۰۶۳۵
۱۵۱۳
۱۵۱۳
پ

ستاره بایرن شاید با ناراحتی به پاریس برود!

یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، مورد توجه باشگاه پاریس سن ژرمن قرار گرفته است.

ورزش سه: یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، مورد توجه باشگاه پاریس سن ژرمن قرار گرفته است.

ستاره بایرن شاید با ناراحتی به پاریس برود!

وضعیت متزلزل در باشگاه بایرن مونیخ باعث شده تا بازیکنان کلیدی باسابقه این تیم نیز در امنیت نباشند. به نظر می‌رسد یوشوا کیمیش دیگر بازیکن ثابت زیر نظر ونسان کمپانی نیست. کمپانی، سرمربی جدید بایرن، تمایلی به استفاده از بازیکن ملی‌پوش آلمان در پست هافبک مرکزی، که پست موردعلاقه اوست، ندارد. جوزپ استانیشیچ در پست دفاع راست، جایی که کیمیش به تازگی در آن بازی می‌کرد، بسیار موردتوجه قرار گرفته و انتظار می‌رود هافبک قرضی از لورکوزن پس از پایان دوران قرضیه به مهره ثابتی در این پست تبدیل شود. سرمربی بلژیکی همچنین از عملکرد ساشا بویی راضی است.

احتمال نیمکت‌نشینی کیمیش نیز وجود دارد. او پس از اتمام تعطیلات، جلسه‌ای را با مدیران باشگاه، از جمله مکس ایبرل برای تعیین تکلیف آینده‌اش برگزار خواهد کرد.

اینکه بایرن به جدایی کیمیش رضایت دهد، رازی سرپوشیده نیست. ملی‌پوش آلمانی که ۹۱ بازی ملی انجام داده است، بر اساس وبسایت ترانسفرمارکت، ارزشی ۵۰ میلیون یورویی دارد و می‌تواند سال آینده به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. این برای بایرن ریسکی بزرگ به شمار می‌رود.

 

طبق گزارش‌های اسپورت بیلد، در حال حاضر تحرکاتی در این زمینه وجود دارد. پاری‌سن‌ژرمن به شدت به جذب کیمیش در این تابستان علاقه‌مند است. فرانسوی‌ها می‌خواهند کیمیش را به عنوان رهبر جدید خط میانی خود به خدمت بگیرند. با این حال، به نظر می‌رسد خود کیمیش با همراهی با خانواده‌اش (همسرش لینا و چهار فرزند) برای نقل مکان به پاریس چندان موافق نباشد.

کیمیش در حال حاضر سعی دارد همه چیز را در تعطیلات فراموش کند. او هیچ مقاله‌ای نمی‌خواند و خود را درگیر اخبار مربوط به خودش نمی‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج