آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۴۲۷۲
۲۴۳۸
۲۴۳۸
پ

شوک شبانه بارسلونا به جانشین مسی!

بارسلونا شب گذشته به آنسو فاتی اطلاع داد که در فصل پیش رو به او نیازی ندارد و بهتر است به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

ورزش سه: ال‌چیرینگیتو دیشب ادعا کرد که بارسلونا خبر شوکه کننده‌ای به آنسو فاتی داده و او را در فهرست بازیکنان قابل انتقال گذاشته است، در حالی که مهاجم محصول لاماسیا که در سال ۲۰۲۱ پیراهن شماره ۱۰ لیونل مسی را در اختیار گرفت، خود را مهیای حضور در تمرینات پیش فصل بارسا و متقاعد کردن هانسی فلیک کرده بود. فاتی اطمینان داشت که می‌تواند مربی آلمانی جدید بارسا را به توانایی‌هایش متقاعد کند اما دستمزد بالای او یکی از مشکلاتی است که بارسا با آن دست به گریبان است. فاتی سه‌شنبه در کمپ بارسلونا حاضر شد و سپس نشستی با دکو (مدیر ورزشی) داشت.

شوک شبانه بارسلونا به جانشین مسی!

به نظر می‌رسید بارسلونا به فاتی فرصتی دوباره خواهد داد و اینکه او شانس این را دارد تا در تور آمریکا خودش را ثابت کند اما در نهایت تصمیم بر این شده تا او به تیمی دیگر منتقل شود. انتقالی که می‌تواند قرضی یا دائمی باشد. او فصل گذشته در برایتون فصل موفقی نداشت و اکنون سویا را خواهان خود می‌بیند. سویا ولی نمی‌تواند بیش از 30 درصد دستمزد او را پرداخت کند در حالی که بارسا معتقد است هر باشگاهی فاتی را قرضی می‌خواهد، باید 100 درصد دستمزدش را بدهد. بارسا پیشنهادات خوب برای فروش دائمی فاتی را نیز مشتاقانه بررسی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج