آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۹۴۷۲
۷۶۹
۷۶۹
پ

مورینیو، قهرمان یورو ۲۰۲۴ را پیش‌بینی کرد

آقای خاص به باشگاه سابق خود کنایه زده است. او اعتقاد دارد هدف رم از فوتبال، قهرمانی نیست.

طرفداری: آقای خاص به باشگاه سابق خود کنایه زده است. او اعتقاد دارد هدف رم از فوتبال، قهرمانی نیست. 

مورینیو، قهرمان یورو 2024 را پیش‌بینی کرد

ژوزه مورینیو هفته گذشته در بازگشت به فوتبال، هدایت فنرباحچه ترکیه را برعهده گرفت تا به واسطه این تیم بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. مورینیو که فصل گذشته شغلش را در رم از دست داد، همچنان باور دارد این باشگاه نتوانسته جاه‌طلبی او را فراهم کند. مورینیو در مصاحبه با RTP در مورد باشگاه سابقش گفت:

 آنچه باعث شد قبول کنم به فنرباغچه ملحق شوم دلتنگی برای بردن بود، مربیگری برای برد (عناوین قهرمانی). در رم، من برای برد مربیگری نمی‌کردم. شما می‌گویید باید برای برد بازی کنیم، اما این موضوع حقیقت نداشت. تا جایی که از روز جدایی من تا پایان فصل، هیچ چیز تغییر نکرد. آنچه ما در مسابقات اروپایی به دست آوردیم تا حدودی غیرعادی بود، اما در سطح داخلی نمی‌توانستیم رقابت کنیم. فنرباحچه به طور واضح در اروپا با مشکلاتی روبرو خواهد شد، اما در سطح داخلی... از نظر تاریخی، این باشگاه، بشیکتاش، گالاتاسارای و گاهی اوقات ترابزون اسپور وجود دارند؛ ما برای قهرمانی خواهیم جنگید و این موضوع به من انگیزه می‌دهد. من دیگر این انگیزه را در رم نداشتم، در تاتنهام هم نداشتم. دلتنگ این هستم که نتوانم امتیاز از دست بدهم و مجبور باشم برای برد بازی کنم.

از مورینیو در مورد احتمال قهرمانی مجدد ایتالیا در جام ملت‌های اروپا پرسیده شد. او که شانسی برای آتزوری در یورو 2024 قائل نبود، گفت:

 فکر نمی‌کنم ایتالیا قهرمان شود. آن‌ها ترکیب مستعدی در اختیار ندارند و فکر نمی‌کنم دوباره قهرمان شوند. شانس‌های اصلی؟ به نظرم همه نظر مشابهی دارند که فرانسه، انگلیس و پرتغال بیشترین شانس را خواهند داشت. سپس با کمی فاصله آلمان و اسپانیا قرار می‌گیرند.  

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج