آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۹۱۹۸
۱۸۲۱
۱۸۲۱
پ

روایت مجتبی محرمی از اتفاق عجیبی که در شب عقدش افتاد

فوق ستاره فوتبال ایران در دهه ۶۰ یک برگ جالب دیگر از زندگی‌اش را رو کرده است.

 فوتبالی: مجتبی محرمی بدون شک یکی از بهترین و مستعدترین فوتبالیست‌های ایران در چند دهه گذشته بود. او در زمره بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال ایران قرار دارد و اگر دچار حاشیه‌های گوناگون و عجیب و غریب نمی‌شد می‌توانست بیش از این‌ها بدرخشد.

روایت مجتبی محرمی از اتفاق عجیبی که در شب عقدش افتاد

علاقمندان به فوتبال در ایران اگرچه تصور می‌کنند چیزهای زیادی از زندگی شخصی و حاشیه‌های فوتبالی و غیر فوتبالیِ محرمی می‌دانند اما این ملی‌پوش اسبق فوتبال هر از چند گاهی یک ماجرای عجیب و غریب دیگر از زندگی‌اش را تعریف و فوتبالدوستان را سورپرایز می‌کند.

محرمی در گفت‌وگویی ویدیویی که به تازگی از او منتشر شده است یک روایت جالب از شب ازدواجش را تعریف کرده است. این که به شکلی عجیب و باورنکردنی در شب عقدش به همراه مهمانان این مراسم دستگیر شده است! 

محرمی ماجرا را این طور روایت می‌کند: «مراسم عقدکنان من و همسرم در منزل خودمان برگزار می‌شد. درست روبروی خانه ما هم یک عروسی دیگر در حال برگزاری بود. مهمانان ما خانواده و اقوام بودند. از آنجا که همسرم کارمند سفارت آلمان در ایران بود چند نفر مهمان خارجی که از دوستان همسرم بودند هم داشتیم. حدودا 40 یا 50 نفر بودیم. ماموران ابتدا به خانه روبروی ما که در آن عروسی برگزار می‌شد رفتند و پرسیدند عروسی فلانی (مجتبی محرمی) اینجاست؟ آنها گفتند نه. مراسم عقد کنان آقا مجتبی در خانه روبرویی برگزار می‌شود. ماموران ریختند خانه ما و همه را گرفتند و بردند. اصلا نفهمیدیم چه شد. می‌گفتند پارتی گرفته‌اید! حالا ما یک سری مهمان خارجی داشتیم که رفتند. حتی انگ جاسوسی زدند! من نمی‌دانستم در آن سال‌ها حضور مهمان خارجی می‌توانست شائبه جاسوسی ایجاد کند! آنها دوست داشتند با مراسم و سنت‌های ما در عروسی‌ها آشنا شوند. واقعا همکاران خانم بنده بودند. این که دلیل نمی‌شد انگ جاسوسی بزنند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج