adexo3
۱۴۱۷۵۸۴
۳۶۸۴
۳۶۸۴
پ

برادر مهدی طارمی در میلان دیده شد!

ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ پیش از انتقال به اینترمیلان آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته است.

فوتبال برتر: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو پیش از انتقالش به اینترمیلان به عنوان بازیکن آزاد در تابستان امسال، تست‌های پزشکی را پشت سرگذاشته است.

برادر مهدی طارمی در میلان دیده شد!

برخی از رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند اخیرا برادر مهدی طارمی در میلان حضور پیدا کرده و این موضوع کاملا درمورد انتقال مهدی به نراتزوری است.

اینکه مهدی تابستان امسال به اینتر خواهد پیوست برکسی پوشیده نیست. این بازیکن ۳۱ ساله از تابستان گذشته مدنظر نراتزوری بود اما قیمت بالای پورتو مانع از این انتقال شده بود. بنابراین آنهابه جای او،  مارکو آرناوتوویچ را از بولونیا به خدمت گرفتند با این وجود علاقه اینترهرگز برای جذب طارمی کم نشد. اینتر به خوبی از وضعیت قرارداد این بازیکن ایرانی مطلع بود و می دانست این قرارداد در اواخر خرداد ماه به پایان می‌رسد و می‌توانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

این مسیری است که مارکوس تورام، هاکان چالهان‌اوغلو، هنریک میخیتاریان و آندره اونانا از طریق آن به اینتر پیوستند. در کنار طارمی قرار است پیوتر زیلینسکی هافبک ناپولی نیز با پایان قراردادش با این تیم به نراتزوری بپیوندد.

حالا برخی اخبار حاکی است که نراتزوری در اوایل فصل مقدمات این انتقال را فراهم کرده و سپس طارمی در دی ماه تصمیم نهایی خود را گرفت و با انتقال به اینتر موافقت کرد. برخی گزارش ها حکایت از این داشت که مهدی در ماه دوم سال ۲۰۲۴ در میلان تست های پزشکی را انجام بدهد اما اعتراض هواداران و صلاحدید طرفین برای احترام به باشگاه پورتو این موضوع را موقتا منتفی کرده بود.

با این وجود حالا این خبر منتشر شده که طارمی قبلا معاینات پزشکی اینتر را پشت سر گذاشته است؛ هرچند در تابستان امسال تست‌های پزشکی بیشتری پیش از امضای رسمی قرارداد انجام خواهد شد. به نظر می‌رسد تنها چیزی که مانع انتقال طارمی به اینتر است، زمان است که آن هم طی دو ماه آینده حل خواهد شد. موضوع مهم اینست که براساس آخرین گزارش‌ها محمد طارمی برادر مهدی اخیرا در میلان بوده و این معنایی جز نزدیک شدن به این انتقال نمی‌تواند داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج