۱۳۸۴۵۹۵
۸۹۵
۸۹۵
پ

وزارت ورزش به ساخت ورزشگاه استقلال رضایت می‌دهد؟

در روزهای پایانی هفته گذشته انتشار خبر ساخت ورزشگاه استقلال خبرساز شد و با حاشیه‌های همراه بود.

خبرورزشی: برگزاری مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ورزشگاه استقلال در روزی که از سوی دولت عزای عمومی اعلام شده بود با واکنش‌های متفاوتی در فضای رسانه و مجازی مواجه شد.

از سوی دیگر اعلام اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار بودجه برای ساخت این ورزشگاه آن هم در زمینی که هنوز مشخص نیست کجاست موجب شد تا در همان روز و ساعاتی پس از انتشار این خبر از سوی وزارت ورزش واکنش‌هایی با این اتفاق صورت بگیرد.

در شرایطی که قرار است برای پایتخت نیز یک ورزشگاه مجهز و بزرگ ساخته شود و هنوز منابع مالی و شرایط محل احداث این ورزشگاه به طور دقیق و قطعی تثبیت نشده است، اینکه باشگاه استقلال اقدام به چنین کاری کرده باعث تعجب مدیران وزارت ورزش شده است.

البته ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبردار شدیم یکی از مدیران باشگاه استقلال با مراجعه به نماینده وزیر در این باره صحبت‌هایی را انجام داده است اما ظاهراً برگزاری جلسه هیئت مدیره استقلال - که در هفته‌های گذشته کمتر شاهد برپایی جلسات این چنینی بودیم - به این واسطه است که هماهنگی‌های بیشتری با وزارت ورزش در این ارتباط صورت بگیرد.

ناگفته نماند؛ پیش از این در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر نیز مصطفی آجورلو چنین تصمیمی داشت و می‌خواست برای استقلال استادیوم اختصاصی بسازد اما در حال حاضر در شهر تهران زمینی به این منظور در نظر گرفته نشده است. زمین‌هایی هم که در خبرها بعنوان مکان احداث استادیوم استقلال مطرح می‌شود هرگز به تأیید وزارت ورزش و وزارت راه و شهرسازی نرسیده و تنها در حد گمانه زنی است.

یادآور می‌شود؛ قطعاً جلسه پیش روی هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با جلب نظر وزارت ورزش برای انجام چنین کاری اهمیت بسزایی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج