آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۵۰۹۱۳
۲ نظر
۲۵۰۴
۲ نظر
۲۵۰۴
پ

رضا درویش نه تنها برکنار نشد، حمایت هم شد!

مدیرعامل پرسپولیس برخلاف پیش بینی برخی رسانه ها در جلسه هیات مدیره برکنار نشد

طرفداری: شایعات عجیبی طی روزهای گذشته پیرامون باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید. انتظار و درخواست هواداران پرسپولیس برای جذب مهاجم به خودی خود کافی بود تا جو هواداری پرسپولیس به شدت متنشج شده و حتی کار به جایی برسد که برخی منتقدان رضا درویش با تکیه به این فضا ادعای برکناری او از سوی هیات مدیره باشگاه را مطرح کنند. داستان از این قرار بود که در روزهای گذشته برخی از رسانه ها از برکناری رضا درویش توسط مدیران این باشگاه در جلسه هیات مدیره خبر داده و تاکید داشتند قرار است نفرات دیگری جانشین رضا درویش در پرسپولیس شوند.

به هرحال در پرسپولیس شایعات زیادی پیرامون روابط نه چندان دوستانه برخی از اعضای هیات مدیره با مدیرعامل این باشگاه شنیده می شود و طبیعی است که با انتشار این اخبار پای برخی از مخالفان درویش در هیات مدیره نیز مطرح شود.

اما موضوع زمانی جالب می شود که نه تنها هیچکدام از اعضای هیات مدیره که خارج از جلسات نقدهای زیادی علیه درویش مطرح می کنند، خواهان برکناری او نشدند بلکه درنهایت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای حمایت کامل و قاطع خود را از مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد تا مشخص شود فعلا خبری از مخالفت علنی با رضا درویش نیست. به ویژه این که مهاجم خارجی نیز در آستانه ثبت قرارداد با پرسپولیس است و یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس نیز در حال مرتفع شدن می باشد.

در پایان نگاهی خواهیم داشت به اظهارات جالب حسین شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که ماه ها قبل به همراه حسین خبیری به هیات مدیره باشگاه اضافه شدند:

"عزل درویش؟ چنین خبری اصلا درست نیست و آقای درویش به نحو احسن وظایف خود را انجام داده و هئیت مدیره از ایشان حمایت قاطع می‌کند. نمی‌دانم چه کسانی این شایعات را مطرح می‌کنند اما مشخص است این دست کارها از سمت تیم‌هایی است که از پرسپولیس عقب‌تر هستند دست به دامان چنین برنامه‌هایی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن نظری‌

      به خدا از حسودی دارن در این موقی حساس توی تیم تفرقه واز آب گلالود ماهی‌بگیرن هواداران اصلی ارتش سرخ هوشیار باشید‌ با آرزوی برد‌مقابل النطر عربستان محسن پرسپولیسی از همدان .‌

    • ناشناس

      خخخخخخخخخ بردشتردرخواب بیند پیتزا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج