۱۳۴۵۷۰۲
۲۶۵۸
۲۶۵۸
پ

نام دو ستاره دعوت شده به تیم ملی لو رفت!

امیر قلعه نویی ابراز امیدواری کرد دو بازیکن جوان که در اختیار تیم امید بودند، در اردوی آینده تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند.

ورزش سه: یاسین سلمانی و اللهیار صیادمنش دو بازیکن جوان فوتبال ایران جزو نفراتی هستند که سرمربی تیم ملی روی حضور آنها در اردوی پیش رو نظر مساعدی دارد.

چندی قبل در جلسه ای که امیر قلعه نویی و رضا عنایتی سرمربیان تیم ملی بزرگسالان و تیم امید داشتند، مقرر شد بازیکنانی نظیر صیادمنش و سلمانی که شرایط حضور در تیم زیر ۲۳ سال را دارند، در اختیار آن تیم باشند. سلمانی به اردوهای قبلی تیم امید رفت و صیادمنش به دلیل مشکلات شخصی و مسائل مربوط به مراسم ازدواج خود از حضور در اردوی تیم امید و حتی تیم بزرگسالان سر باز زد.

نام دو ستاره دعوت شده به تیم ملی لو رفت!

حالا اما امیر قلعه نویی در نظر دارد در لیست جدید خود نام آنها را بگنجاند. قلعه نویی امروز در این باره گفت: «در گذشته طی توافقی که داشتیم، برخی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در اختیار تیم ملی امید گذاشته شد. اللهیار صیادمنش و یاسین سلمانی از این دسته بازیکنان هستند که امیدواریم در اردوی بعدی تیم ملی بزرگسالان همراه ما باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج