آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۲۸۷۸۳
۵۶۶۴
۵۶۶۴
پ

حاشیه جدید والیبال ایران با چاشنی اغراق!

حواشی تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز تازه‌ای شده است.

ورزش سه: حواشی تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز تازه‌ای شده است.

والیبال ایران یکی از سخت‌ترین و عجیب‌ترین روزهای خود طی سالیان اخیر را تجربه می‌کند. کسب نتایج نه چندان خوب در لیگ ملت‌ها و ناامیدی از حضور در مرحله نهایی مسابقات یک طرف و از طرف دیگر حواشی عجیبی که والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها تجربه کرده است.

این ماجرا از قبل شروع مسابقات استارت خورد جایی که فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که آمریکا ویزای چند نفر از اعضای تیم از جمله امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی را صادر نکرده است. در ادامه رایزنی‌هایی از سوی فدراسیون والیبال با FIVB انجام شد اما نهایتاً نتیجه‌ای نداد و حتی به جز دو بازیکن نام برده محمد طاهر وادی، بهروز عطایی و چند نفر دیگر نتوانستند راهی آمریکا شوند.

اما در یکی دو روز اخیر این حواشی وارد فاز تازه‌ای شد و برخی رسانه‌ها از حضور مدیران فدراسیون والیبال در آمریکا انتقاد کردند که حتی امروز با واکنش وزارت ورزش و جوانان و البته رئیس فدراسیون یعنی محمدرضا داورزنی مواجه شد.  

بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده تعداد افرادی که به آمریکا به عنوان کاروان تیم ملی ایران سفر کرده‌اند، ٢۴ نفر هستند، در حالی که این تعداد در هفته‌های قبلی بیشتر بوده است. در واقع به نظر می‌رسد این مسائل مطرح شده بیشتر حاشیه سازی است و چیزی نیست که بخواهد این روزها دغدغه والیبال ایران باشد که به دنبال حضور در المپیک است. از طرف دیگر داورزنی نیز همه این شایعات را تکذیب و اعلام کرد که قویا آن را از مراجع مربوطه پیگیری خواهند کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج