۱۳۰۹۲۴۶
۹۴۶
۹۴۶
پ

فرمول یک میامی؛ خاص‌ترین مسابقات اتومبیلرانی شد

این روزها میامی مملو از ستاره‌های مشهور و تاجران ثروتمند است. گرندپری میامی از امروز یکشنبه ۷ مِی ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر به وقت شرعی و ۷:۳۰ بعدازظهر به وقت گرینویچ آغاز شد.

خبرورزشی: مسابقات بزرگ فرمول یک میامی بازگشته و فقط خودروها نیستند که سر و صدا به پا می‌کنند. کارآفرینان برجسته، ستارگان هالیوود و بازیکنان فوتبال هم در مسابقات حاضر می‌شوند و نمایش فرمول یک را به یک رویداد پر ستاره تبدیل می‌کنند.

ایلان ماسک، لری الیسون، و جف بزوس در رویداد دیده شدند و هیاهوی زیادی در بین طرفداران فرمول یک ایجاد کردند. ماسک و الیسون در گاراژ ردبول دیده شدند، در حالی که بزوس در گاراژ مک‌لارن حاضر شد. آیا این بدان معناست که ثروتمندترین مردان روی کره زمین در حال بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در فرمول یک هستند؟ فقط زمان مشخص می‌کند.

در همین حال، ستاره‌های هالیوود وین دیزل و میشل رودریگس هنگام بازدید از استادیوم هارد راک در روز پنجشنبه جمعیت زیادی را به دور خود جمع کردند. این دو ستاره که در سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» نقش‌آفرینی کردند، مدتی را در گاراژ مک‌لارن گذراندند، جایی که مزه هجوم آدرنالین ناشی از مسابقه را چشیده بودند.

رپر معروف ASAP Rocky نیز در بین جمعیت دیده شد و از قهرمان هفت دوره جهان، لوئیس همیلتون، بازدید VIP از گاراژ مرسدس را دریافت کرد. و غیر از افراد مشهور، تیم فوتبال آمریکایی میامی دلفینز نیز در مراسم حضور یافت.

با حضور افراد مشهور و مهمانان برجسته، گرندپری امسال میامی به یکی از بزرگترین رویدادهای سال تبدیل می‌شود.

فرمول یک میامی؛ خاص‌ترین مسابقات اتومبیلرانی شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج