آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۰۷۲۵۸
۲۱۴۱
۲۱۴۱
پ

استقلال دست‌دست می‌کند، ساپینتو استقبال!

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال موضع خود را در مورد تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو تغییر داد.

خبرورزشی: سرپرست باشگاه استقلال در حالی که پیش‌تر گفته بود در تلاش هستیم برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو اقدام کنیم این بار پیش از بازی استقلال در برابر پارس گفت: پایان فصل در مورد تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی تصمیم می‌گیریم.

این اظهار نظر در حالی صورت گرفت که تماشاگران تیم استقلال بر تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو تاکید دارند و از سویی تیم در حساس‌ترین شرایط به سر می‌برد و الزامی به طرح این موضوع وجود نداشت.

به نظر می‌رسد همان‌طور که باشگاه استقلال تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو را به پایان فصل موکول کرده، سرمربی تیم استقلال هم راضی نیست در این برهه از زمان برای فصل بعد تصمیم بگیرد، به این خاطر که شرایط مالی فعلی استقلال نمی‌تواند به ادامه موفقیت‌های تیم در فصل آینده کمک کند. از سویی این مربی با پیشنهادات خوبی از سوی چند تیم عربی مواجه شده و اگر الان با استقلال قرارداد امضا نکند، می‌تواند پایان فصل در مورد ملحق شدن به یکی از این تیم‌ها تصمیم‌گیری کند.

ریکاردو ساپینتو به دلیل عدم دریافت دستمزد خود می‌توانست مثل استراماچونی اردوی تیم را رها کند و راهی کشورش شود و در ادامه بقیه دستمزد خود را از طریق فیفا طلب کند اما ترجیح داد در تیم بماند و برای قهرمانی تلاش کند. او و استقلال در شرایطی مدعی قهرمانی هستند که در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ دریافتی‌شان ۴۰ تا ۵۰ درصد است و حتی پاداش پیروزی در بازی‌های اخیر را هم طلب‌کار هستند.

البته حجت کریمی تا پایان فصل در استقلال به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می‌دهد و مدیر عامل جدید در مورد آینده استقلال با ریکاردو ساپینتو تصمیم‌گیری می‌کند. قطع به یقین با توجه به عملکرد خوب ریکاردو ساپینتو در استقلال اگر این قرارداد تمدید نشود، آن کسی که ضرر می‌کند تیم استقلال است، به خصوص که ریکاردو ساپینتو اکنون به شناخت خوبی از استقلال دست پیدا کرده است و فصل آینده می‌تواند خودش یک تیم خوب ببندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج