آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۰۱۶۳۵
۹۱۵
۹۱۵
پ

رضاوند: استقلال، پارسال تدافعی بود و امسال، هجومی

هافبک بازیساز آبی‌ها قیاس جالبی بین سبک بازی تیم فرهاد مجیدی و تیم ریکاردو ساپینتو انجام داده است.

فوتبالی: هر چقدر فصل گذشته برای آرش رضاوند در استقلال، خوب پیش نرفت، او این فصل یکی از مهره‌های تاثیرگذار و کلیدی تیم ریکاردو ساپینتو بوده و مربی پرتغالی به قدری به این بازیکن اعتقاد داشت که قید جذب بازیساز خارجی در نیم‌‌فصل را زد. 

رضاوند که حالا و بر خلاف فصل قبل، به شدت محبوب کانال‌های هواداری استقلال در فضای مجازی است، در گفت و گو با فوتبالی، اتفاقات این دو فصل را مرور کرده است. 

*درباره رفتن از استقلال صحبت کن. چه اتفاقی افتاد که از تیم مورد علاقه‌ا‌ت جدا شدی؟

در آن مقطع شرایطی وجود داشت که رفتنم بهتر بود و بابت اتفاقاتی که افتاد ناراحت بودم.

* در آن روزها، هواداران استقلال، حداقل در فضای مجازی از تو دل خوشی نداشتند و انتقادهای شدیدی علیه تو وجود داشت

افتی در کار نبود و تیم پارسال خیلی فرق می‌کرد. استقلال در فصل پیش هجومی، بازی نمی‌کرد و بنا بر این بود که اول تیم گل نخورد. هر بازیکنی ممکن است در یک سیستم خوب باشد و در سیستم دیگر جواب ندهد. 

* نهایتا از استقلال جدا شدی و به فولاد رفتی و شرایط کاملا متفاوتی را زیر نظر جواد نکونام تجربه کردی تا جایی که گفته شد نکونام تو را احیا کرده است

آقای نکونام خیلی تلاش کرد و مربی بزرگی هست. بحث احیا نیست و من به فولاد رفتم و شرایط هم در آنجا خوب پیش رفت. در آن مقطع، حضور من در فولاد هم به نفع من تمام شد هم به نفع این تیم.

*اگر اشتباه نکرده باشم، آن زمان که به استقلال برگشتی، کماکان انتقادها از تو وجود داشت اما حالا دیگر هیچ هوادار استقلال جرات انتقاد از تو را ندارد!

انتقاد در تیم های بزرگ همیشه هست و از ۸۰ درصد بازیکن‌ها در یک مقطعی انتقاد می‌شود که نباید در بازی و عملکرد بازیکن تاثیر منفی بگذارد.

*درباره شرایط این‌روزهای استقلال هم صحبت کنیم. هر چقدر تیم شما داخل زمین شرایط خوبی دارد، بیرون زمین، وضعیت به هیچ عنوان قابل قبول نیست

حذف استقلال از آسیا اتفاق بدی بود که امیدواریم اتفاق بدتر از این نیفتد و پنجره تیم بسته نشود. درباره مدیریت باشگاه هم تمام هواداران در جریان همه مسائل و مشکلات هستند. امیدوارم اراده‌ای برای کمک به استقلال وجود داشته باشد.

*علیرغم این وضعیت، شرایط خوب تیم ساپینتو باعث شده که هواداران آبی، امیدوار به تکرار قهرمانی در لیگ و همچنین قهرمانی در جام حذفی باشند.

روند خوبی داریم. شرایط تیم خوب است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که تمرکز تیم برهم نخورد. امیدوارم خدا کمک کند که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

* به عنوان سوال آخر. انتظارت از هواداران استقلال در هفته‌های پایانی لیگ چیست؟

از هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. ما هم در زمین تمام تلاشمان را می‌کنیم که پیروز شویم و آنها را دلگرم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج