آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۰۰۵۲۱
۳۹۵۴
۳۹۵۴
پ

ماجرای جنجالی تصمیم یحیی برای اخراج پریرا

باشگاه پرسپولیس در اواسط اسفند‌ماه باید قسط سوم مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت می‌کرد که فقط بخشی از آنها را در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ داد تا دست خالی به تعطیلات نروند.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در اواسط اسفند‌ماه باید قسط سوم مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت می‌کرد که فقط بخشی از آنها را در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ داد تا دست خالی به تعطیلات نروند. درحال‌حاضر نفرات خارجی پرسپولیس بیش از ۵۰ درصد از قسط سوم خود را از این باشگاه طلبکارند که قرار شده ظرف یکی دو هفته آینده به آنها پرداخت شود. البته در این میان لئاندرو پریرا مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس گرفته و دغدغه‌ای در این مورد ندارد.

برخی از رسانه‌ها در‌حالی خبر از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با لئاندرو پریرا را به‌خاطر عملکرد ضعیف او داده‌اند که این خبر را یکی از مسئولان این باشگاه قاطعانه رد کرد. برخلاف آنچه عنوان شده یحیی گل‌محمدی از عملکرد پریرا در تمرینات و مسابقات رضایت دارد و تمایلی برای کنار گذاشتن او در پایان فصل ندارد. البته یحیی از اینکه پریرا در بازی سرنوشت‌ساز با سپاهان با خطاهای بی‌مورد از داور دو کارت زرد دریافت کرد، شاکی شد اما این دلیل نمی‌شود به‌خاطر این اتفاق او را در پایان فصل کنار بگذارد. اول اینکه به خواسته خود گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس با پریرا قرارداد یک‌سال‌و‌نیمه امضا کرد و مساله دیگر اینکه یحیی از انتخابش راضی است و امید زیادی دارد تا در ادامه فصل این بازیکن خواسته‌های فنی‌اش را برآورده سازد. مورد مهم دیگر اینکه پریرا در تمرینات، رفتاری کاملا حرفه‌ای داشته و ارتباط خوبی هم با همبازیانش برقرار کرده است.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج