۱۲۴۰۵۵۶
۱۲۸۸
۱۲۸۸
پ

اتفاقی عجیب در تقابل آلومینیوم - تراکتور

تقابل دو تیم آلومینیوم و تراکتور هیچ گاه با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است.

فوتبالی: تقابل دو تیم آلومینیوم و تراکتور هیچ گاه با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است.

تراکتور و آلومینیوم در حالی در اراک به مصاف هم‌ خواهند رفت که هر دو تیم در چهار هفته گذشته نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند. شاگردان رحمتی با کسب یک برد، یک تساوی و دو شکست، ۴ امتیاز اندوخته دارند و تی تی ها هم با رقم زدن دو تساوی و دو شکست، باوجود نمایش‌های مطلوب، در امر نتیجه‌گیری اصلا خوب عمل نکرده‌اند و بردیف به خوبی می‌داند نتیجه نگرفتن تیمش مقابل اراکی‌ها تا چه حد می‌تواند فشار انتقادات را بیشتر کند.

اما اگر به نتایج دو تیم در تاریخ لیگ برتر نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که کار سرمربی ترکمن به این راحتی‌ها هم نیست. دو تیم تراکتور و آلومینیوم چهار بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم سبزپوشان اراکی سه برد بوده و پرشورها هم یک بار بر حریف خود غلبه کرده‌اند.. همچنین سرخ‌پوشان هر دو دیدار فصل گذشته را مقابل آلومینیوم با باخت پشت سر گذاشته و به نوعی مقابل این تیم دبل شده‌اند. علاوه بر لیگ برتر تراکتوری‌ها یک بار هم‌ در جام حذفی مقابل سبزها قرار گرفته‌اند که آن مسابقه هم به سود آلومینیوم به پایان رسید.

در جمع کنونی آلومینیوم ۵ تن سابقه حضور در تراکتور را دارند. میلاد فخرالدینی سابقه دو دوره پوشیدن پیراهن تی تی ها را در کارنامه دارد. علیرضا نقی‌زاده و محمدرضا آزادی دو بازیکن تبریزی تیم سید مهدی رحمتی هستند و علی دشتی هم بازیکنی است که باتوجه به اتفاقاتی که فصل قبل برایش در تبریز رخ داد، احتمالا بیشترین انگیزه را برای رویارویی با تیم سابقش دارد. همچنین حسین پورحمیدی دروازه بان جوان و آینده دار اراکی ها باوجود اینکه تحت قرارداد باشگاه تراکتور بوده ولی هیچ‌گاه با پیراهن این تیم بازی نکرد و درنهایت با پوریا آریاکیا معاوضه شد.

در بین تیم قرمزپوش هم محمد آقاجان پور و پوریا آریاکیا سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را در کارنامه دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج