۱۲۳۱۳۷۶
۳۷۵
۳۷۵
پ

واکنش طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ

ستاره تیم ملی کشورمان بعد از درخشش با پورتو و قهرمانی در سوپر کاپ ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فارس: بامداد امروز در چارچوب دیدار سوپرکاپ پرتغال، پورتو و توندلا به مصاف هم رفتند که پورتو با درخشش مهدی طارمی ستاره ایرانی به برتری ۳ بر صفر رسید و قهرمان این رقابت شد.

طارمی در این دیدار یک شاهکار به پا کرد و ۲ گل از تیم های این تیم را به ثمر رساند. روی گل دوم پورتو نیز ستاره ایرانی نقش اصلی را ایفا کرد.

طارمی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از این درخشش گفت: خدا را شکر، یک عنوان دیگر به دست آوردیم، در این ماه برای آن زحمت زیادی کشیدیم و تمرکزمان ۱۰۰ درصد روی این بازی بود تا شخصیت بزرگ خود را نشان دهیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

واکنش طارمی به قهرمانی در سوپرکاپ

ستاره ایرانی درباره هواداران پورتو،  گفت: همانطور که قبلاً گفتم، در هر بازی هواداران ما کمک زیادی به ما می کنند و ما به آنها بسیار افتخار می کنیم. آنها همیشه به ما کمک کردند، همانطور که در این بازی انجام دادند. بدون آنها ما هیچ هستیم.

طارمی درباره رکورد فردی و انتخاب بهترین بازیکن، گفت: توندلا تیم شانس من است. من تمام تلاشم را برای باشگاه پورتو انجام می دهم، همانطور که همیشه از زمانی که به اینجا آمده ام، انجام داده ام. بسیار خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج