۱۲۲۹۰۵۶
۱۸۹
۱۸۹
پ

سومین خرید بزرگ چلسی قطعی شد؟

ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، بیش از هر زمان دیگری به چلسی نزدیک شده است. او حتی در حال اجاره کردن خانه‌ای است که روملو لوکاکو در زمان حضور در چلسی در آن سکونت داشت.

ورزش سه: ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، بیش از هر زمان دیگری به چلسی نزدیک شده است. او حتی در حال اجاره کردن خانه‌ای است که روملو لوکاکو در زمان حضور در چلسی در آن سکونت داشت.

 درحالی‌که شایعات ضد و نقیضی درباره آینده ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه سویا، مطرح است اما انتقال او به چلسی بیش از هر زمان دیگری نزدیک به نظر می‌رسد. چرا که بر اساس اعلام وب‌سایت گل، او فرآیند نقل مکان خود به لندن را کلید زده و در حال اجاره کردن خانه‌ای در شهر لندن است که پیشتر روملو لوکاکو در آن سکونت داشت.

سومین خرید بزرگ چلسی قطعی شد؟

خانه مورد اشاره گل، در زمان بازی کردن لوکاکو در چلسی، در اختیار او بود و بعد از انتقال ستاره بلژیکی به اینتر، خالی مانده است. گفته می‌شود کنده با لوکاکو در تماس است و قصد دارد خانه سابق او در لندن را از این بازیکن بلژیکی اجاره کند. واگذاری خانه بین فوتبالیست‌ها در فوتبال اروپا اتفاقی مرسوم است.

چلسی که امسال تابستان رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی را به‌خدمت گرفته، قصد دارد ژول کنده را به سومین خرید بزرگ تابستانی‌اش تبدیل کند.

سومین خرید بزرگ چلسی قطعی شد؟

در اینکه مدافع فرانسوی به باشگاه فعلی خود، سویا، اعلام کرده قطعا قصد جدایی دارد شکی نیست. او حالا منتظر دریافت پیشنهاد آخر چلسی است تا نظر نهایی خود را به این باشگاه انگلیسی اطلاع دهد.

در روزهای اخیر گزارش شد که چلسی پیشنهادی 55 میلیون یورویی برای خرید کنده به سویا ارائه کرده اما باشگاه اسپانیایی این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد در صورت دریافت پیشنهادی 60 میلیون یورویی حاضر است با چلسی سر میز مذاکره بنشیند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج