۱۲۱۵۱۱۲
۱۲۲۲
۱۲۲۲
پ

علت لغو احتمالی بازی ایران با کانادا لو رفت

حتی با توجه به مانورهای رسانه ای و اخبار موجود همچنان برگزاری بازی ایران و کانادا قطعی نشده و ممکن است این بازی بنا به دلایلی، لغو شود...

طرفداری: حمید استیلی امروز در بخشی از مصاحبه اش به ابهام در خصوص برگزاری بازی ایران و کانادا اشاره کرد.

بازی با کانادا طبق قرارداد امضا شده ۱۶ خرداد در ونکوور برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال کانادا ۲روز قبل با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران اعلام کرده با وجود سخت گیری های دولت و مجلس این کشور، این بازی در زمان مقرر برگزار خواهد شد اما در این بین همچنان در خصوص برگزاری این بازی ابهاماتی وجود دارد.

در ابتدا دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی معتقد است حضور برای تنها یک بازی در کانادا برنامه فیفا دی پیش رو را برای تیم ملی از بین می برد چرا که در مجموع این فیفا دی به دلیل فاصله با کشور کانادا، حضور در این کشور تنها برای انجام یک بازی، باعث می شود ما نتوانیم برای آماده سازی بیشتر با تیم دیگری بازی کنیم و از آن سو هم ایران به دنبال این قضیه بود که یک بازی دیگر با اکوادور یا السالوادور در این کشور برگزار کند اما کانادایی ها به هیچ عنوان حاضر نیستند این اتفاق در کشور آن ها بیافتد و تیم ملی ایران را تنها برای یک بازی آن هم مقابل تیم ملی این کشور می پذیرند.

حمید استیلی امروز در خصوص بازی با کانادا گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در همین مورد صحبت کردیم و چیزی به قطعیت نرسیده است.

اما مخالفت اسکوچیچ تنها دلیل لغو احتمالی بازی نخواهد بود و ظاهرا مشکلاتی برای صدور ویزای برخی اعضای کاروان تیم ملی وجود دارد. محمد جماعت هم امروز در بخشی از مصاحبه امروز خود اشاره کرد که هیچ تضمینی در صدور ویزا برای اعضای تیم وجود ندارد و همین قضیه فضای این بازی تدارکاتی ساده را بسیار حاشیه ای کرده است.

با این تفاسیر در خصوص برگزاری بازی ایران با کانادا هنوز هیچ چیزی قطعی و رسمی نشده است و ابهاماتی برای برگزاری بازی وجود دارد...

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج