۹۸۵۸۱
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

همه پیشنهادهای نوروزی «کاربران برترین ها»

بنا به این استقبال گرم، بر آن شدیم تا شما عزیزان را هم با خود و دیگر کاربران همراه نماییم و پذیرای پیشنهادهای متفاوت و متنوع تک تک شما برای تعطیلات نوروزی باشیم. نظرات خود را برای ما در همین صفحه ارسال نمایید. منتظرتان هستیم.

با سلام و درود به همه کاربران عزیز و دوست داشتنی «مجله اینترنتی برترین ها» ، تبریک پیشاپیش ما را برای فرا رسیدن نوروز ۹۳ پذیرا باشید.

در این واپسین روزها بر آن شدیم که پیشنهادهای تحریریه برترین ها را برای گذران بهتر اوقات فراغت نوروزی با شما به اشتراک بگذاریم که خوشبختانه با استقبال کاربران هم روبرو شد: لینک زیر

پیشنهادهای نوروزی تحریریه «مجله برترین‌ها»

بنا به این استقبال گرم، بر آن شدیم تا شما عزیزان را هم با خود و دیگر کاربران همراه نماییم و پذیرای پیشنهادهای متفاوت و متنوع تک تک شما برای تعطیلات نوروزی باشیم. نظرات خود را برای ما در همین صفحه ارسال نمایید. منتظرتان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مشهدی

      اگه تهران هستین همه جاها رو برین ببینین و عقده هاتونو از ترافیک خالی کنین. تو 10 روز میشه تهران رو اندازه چند سال گشت.

    • saeide

      برا عید پاشین بیاین آذربایجان غربی شهر تکاب :
      امکانات مسافرتی زیاد نیس اما خوبه .. آثار تاریخی هم تا دلتون بخواد هس ( تخت سلیمان و آبگرم و ... ) و در نزدیکیمون هم شهر بانه برای خرید هس .

    • دانیال

      انسان باش .شاد باش . نوروز را همیشه خواهی دید.نوروزتان پیروز .

    • محمد

      توی این ایام کویر و هوای بسیار لطیف و بهاریش رو تجربه کنید . شهرستان آران و بیدگل و کویر مرکزی ایران که در فاصله 10 کیلومتری شهرستان کاشان قرار داره . مکانهای زیارتی و سیاحتی اطراف و مهمتر از همه هوای بسیار پاک و لطیف کویر روزهای خاطره انگیزی رو براتون رقم خواهد زد.

    • یاس سپید

      جاهایی که خودم رفتم و میدونم خیلی جذاب و دیدنیه ، اولیش تالاب انزلیه که بسیار زیباست ، دوم قلعه رود خان هست که کمی از فومن بالاتره (گیلان ) و یه قلعه ی زیبای تاریخی بسیار زیبا بالای کوه هستش که در کنارش رودخانه ای جاریه اگه اهل کوهنوردی هستین و به جاهای تاریخی علاقه دارین و در عین حال عاشق طبیعتین گزینه ی خیلی مناسبیه، بعدیش روستای ماسوله هست که واقعا دیدنیه (گیلان) این روستا همش از پله ساخته شده اگه تا به حال از این روستا دیدن نکردین پیشنهاد میکنم حتما حتما برنامه ریزی کنین تا این روستای قدیمی و اصیل و زیبا رو تماشا کنید و لذت ببرید. بعدیش آبشار ویسادار کمی بالاتر از صومعه سرا ( گیلان ) طبیعت دبش! لاهیجان با مناطق تفریحی برای شب نشینی و کوه های زیبا و تله کابین انتخاب خوبی برای کسایی هست که دنبال هیجان هستن. اگه دوست دارین جنگل و دریا رو یک جا در کنار هم تجربه کنین جنگل گیسوم میتونه واستون لذت بخش باشه ؛ اونجا بساط کباب راه بندازین به به !
      کلا گیلان همه جاش دیدنیه ، شیراز هم توی بهار بسیار بسیار بسیار زیباست ، حتما دیدن کنید هم جاهای تاریخی داره هم طبیعت زیبا .
      اگه مشکل درد مفاصل یا کوفتگی بدن دارین پیشنهاد میکنم به آب گرم سرعین در اردبیل برین و از منابع طبیعی اونجا برای درمان درد هاتون استفاده کنید.
      اگه هم دلتون هوای زیارت کرده و به مشهد و قم سفر کردین خوشا به حالتون و ما رو فراموش نکنید.
      ببخشید طولانی شد کلی جاها رو نگفتم حالا!!!

    • فرزاد

      سلام همگي پاشيد بياييد اصفهان يه فوتبال وسط زاينده رود بزنيم

    • رضا

      سال نو طرفداران برترینها مبارک

    • بدون نام

      سلام هر کجا هستید حتما به قزوین بیاید باقلوا بخرید بخورید بگردید حالشو ببرید
      قزوین استانی به قدمت۷۰۰۰ سال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایلام یه زمانی خودش کشور مستقلی بوده و پایتختش شوش بوده و قدمتی ده هزار ساله داره...نبود بالای ده هزار سال قدمت؟؟؟

    • رضا سلطانیان

      به نظر من شهرستان اسفراین دهکده توریستی روئین هوای بسیار عالی بهار دل انیز سرزمین شکوفه های سیب

    • سرباز وظیفه حسن71

      اگر مثل من سرباز هستید حتما خوب استراحت کنید که دیگه وقت برا استراحت گیرتون نمیاد

    • بچه اصفهان

      منم همین ک فرزاد خان فرمودن !!!

    • علی

      فقط گرگان

    • ehsan

      کندوان و جلفا (آراز)

    • ارسلان

      منم همین ک علی جان فرمودند!

    • بدون نام

      منم یه پیشنهاد خودخواهانه دارم!من بچه ندارم از همتون خواهش میکنم واسم دعا کنین تا از تنهایی در بیام!ممنون از شما لطفا دعا بفرمایید!

    • بدون نام

      از همه اینا ک ب

    • خورشید

      سلام سال نو روبه همتون تبریک میگم امیدوارم سالی خوب وپربرکت همراه باسلامتی داشته باشید. اگه طرفهای آذربایجان غربی اومدید به شهر ارومیه هم سری بزنیدکه هم آب وهوای خوبی داره وهم جاهای دیدنی زیادی داره وهم آدمهای مهمان نوازی داره ........

    • رضا

      استانی زیبا با طبیعتی بکر در غرب ایران که . نگین برفی ایران ( زرینه اوباتو ) در آن قرار داره ، اولین آپارتمان نشینی دنیا در آنجا( غار کرفتو ) به وجود آمده . کوه های زیبای چهل چشمه با برف های همیشگی ( روستای بست ) . آب شفا بخش سنگ کلیه در دو کیلومتری( زرینه اوباتو ) و وسیعترین مرتع ایران ( دشت های سارال ) و انواع گیاهان خوراکی و دارویی و از همه مهمتر مهمان نوازی ساکنان کرد نشین منطقه ( این منطقه همان شهرستان دیواندره در 100 کیلومتری شمال سنندج هست )

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج